2 צפייה בגלריה
וויליאן ז'וז'ה
וויליאן ז'וז'ה
וויליאן ז'וז'ה
(La Liga)
לאחר שהפסידה לה לפני כשבועיים בדו קרב פנדלים בגמר גביע המלך, אירחה ולנסיה הערב (שלישי) את בטיס במסגרת המחזור ה-36 של הליגה הספרדית והובסה 3:0 על ידי האנדלוסים. במשחק נוסף, גרנאדה ברחה מהתחתית בזכות 0:1 על אתלטיק בילבאו.

ולנסיה – בטיס 3:0

לאחר מחצית ראשונה מאופסת ללא אירועים מיוחדים ליד שני השערים, בדקה ה-57 בעיטה חזקה של וויליאן ז’וז’ה אל הפינה הימנית של השער העלתה את בטיס ליתרון 0:1. שתי דקות לסיום, סרחיו קנאלס הגדיל את היתרון ל-0:2 עם פצצה מרחוק, ובתוספת הזמן בורחה אגליסיאס כבש את השלישי וחתם את תוצאת המשחק.
הקבוצה מסביליה התאוששה מההפסד הכואב במחזור שעבר לברצלונה, חזרה לנצח לאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, והתקרבה למרחק של שלוש נקודות בלבד מהמקום הרביעי ואל ההעפלה לליגת האלופות, לפחות עד למשחקה של אתלטיקו מדריד מול אלצ’ה, שיתקיים מחר. ולנסיה לעומתה נותרה במקום העשירי בטבלה עם 44 נקודות.

גרנאדה – אתלטיק בילבאו 0:1

המארחת עשתה צעד גדול אל עבר ההישארות בליגה הבכירה אחרי שצברה שלוש נקודות יקרות שהעלו את מאזנה ל-37 נקודות, וכעת יש לה לפחות באופן זמני חמש נקודות יותר ממיורקה שנמצאת מתחת לקו האדום.
2 צפייה בגלריה
שחקני גרנאדה חוגגים
שחקני גרנאדה חוגגים
שחקני גרנאדה חוגגים
(La Liga)
אלכס קויאדו כבש את השער היחיד בהתמודדות בדקה ה-35 כשהוא נהנה מבישול של מירטו אוזוני. הבסקים ניסו לחזור למשחק, אך נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-85 אחרי צהוב שני של מיקל וסגה ולא הצליחו למצוא את הרשת. אתלטיק בילבאו איבדה גובה במאבק על אירופה ונותרה עם 52 נקודות.