2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)
הפועל תל אביב סוף סוף חזרה לנצח. לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, האדומים השיגו הערב (שלישי) שלוש נקודות עם ניצחון 1:2 על הפועל באר שבע ובכך סידרו למכבי חיפה, לפחות באופן מעשי את האליפות. בנוסף, הניצחון הציב אותם חזק במאבק על אירופה וביום שני מצפה להם קרב על המקום הרביעי מול מכבי נתניה.
בנוסף, תמונות קשות צצו בסיום המשחק בין הקבוצות, כאשר עשרות אדומים התעמתו וספגו מכות מכוחות משטרה שנכחו במקום. עד כה לא נודע האם הובהלו פצועים לבית החולים, אך לטענת אוהדים שנכחו במקום היו מספר אוהדים שנזקקו לטיפול רפואי.
מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה, אמר בסיום: “אחרי שלושת המשחקים האחרונים, לא היה פשוט והתרופה הכי גדולה היא ניצחון. אני מאוד שמח אבל אם ניגע במשחק, זה נהיה מין קזינו, לא שיחקנו חכם. זה היה במעברים, היינו צריכים להניע כדור ולשחק חכם מול עשרה שחקנים של ב”ש. משום מה קשה לנו מול עשרה שחקנים ,אבל אני שמח שהיום ניצחנו אחרי התקופה הפחות טובה של 3 השבועות האחרונים. צריך לשחק חכם, דיברתי עם פלומין על זה שהוא לקח את הכדור מהחצי מול עשרה שחקנים ושלא אהבתי את זה. הכל בסדר, מותר לדבר”.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
(ראובן שוורץ)
על כך שהניצחון של קבוצתו סידר את האליפות למכבי חיפה, אמר רפואה: “הפועל תל אביב לא מפרגנת לאף אחד. אנחנו מועדון מספיק גדול ויש לנו את המטרות שלנו. בהזדמנות זאת, נאחל למכבי חיפה מזל טוב על האליפות, אבל שיחקנו אך ורק בשביל הפועל ת”א”.
על המאבק על אירופה מול מכבי נתניה אמר מאמן האדומים: “רצינו שזה יהיה ככה, כמו שאמרתי אנחנו נילחם עד הסוף למרות שאנשים פחות האמינו. נעשה את הכל בשני המחזורים הקרובים. מצפה לנו ביום שני (מול מכבי נתניה) משחק עונה ואחרי זה דרבי אבל אנחנו מתעסקים ביום שני במשחק עונה על המקום הרביעי. רצינו לעשות את זה מול הקהל שלנו. ננוח, הסגל קצר ויש הרבה שחקני נוער. אני מאוד שמח בשביל ליעד רמות שהבקיע את שער הניצחון ואולי מצאנו חלוץ. נאושש את השחקנים ונתכונן ליום שני”.
דורון ליידנר שהצטיין עם שני בישולים שיתף: “שמח לעזור לקבוצה לנצח עם שני הבישולים. יש לנו מטרות העונה, אנחנו רוצים להגיע לאירופה ואני שמח על המשחק. אני חושב שעשינו עונה טובה בסך הכל והדרבי השכיח את זה, צריך לחזור לזה ולחבר רצף ניצחונות. צריך להגיע לדרבי מוכנים ובעזרת השם ננצח. יש לנו משחק חשוב מאוד ביום שני, אנחנו רוצים לבוא ולהוכיח שאנחנו ראויים למקום הרביעי. רוצים להשיג את זה אחרי הרבה שנים שלא השגנו את זה”.