2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(עמרי שטיין)
אוהדי ושחקני מכבי תל אביב אולי נאלצו לחזור הערב (שלישי) ביריבה המושבעת מכבי חיפה חוגגת זכייה מעשית באליפות לנגד עיניהם, אך הם היו יכולים להתנחם בכך שאותן חגיגות התרחשו אחרי ניצחון גדול 1:3 של קבוצתם על חשבון האלופה בביתה.
מלאדן קרסטאיץ’, שהתקרב למרחק של נקודה בלבד מהפועל באר שבע השנייה, אמר בסיום: “אני חושב שהגיע לנו הניצחון הזה כי שיחקנו טוב יותר מהם. היינו טובים מהם בהרבה פרמטרים ואני רוצה לברך את השחקנים שלי וגם את היריבה על הזכייה באליפות. עתידי? לא יודע אם אשאר, נראה. סטיפה פריצה וג’ורג’ה יובאנוביץ’? אני חושב שהם שחקנים נהדרים שמשחקים נפלא ועושים את העבודה שהם צריכים לעשות”.
במסע”ת אמר המאמן הסרבי: “מכבי תל אביב היא מועדון גדול. אני לא חושב על מה יהיה בסיום העונה, יש לנו עוד שני משחקים ואני מתרכז רק בהם, נצטרך להיות במיטבנו ועתידי אינו משנה כרגע. להילחם על האליפות שנה הבאה? כמובן. לא יודע אם זה יהיה בישראל או במדינה אחרת. האוהדים יחסרו לנו במשחק הבא, האוהדים בישראל הם שרופים ומשוגעים על כדורגל”.
כובש השער השלישי, אוסקר גלוך הוסיף: “באנו לנצח כמו בכל משחק, אנחנו עשינו את שלנו. ניצחון זה תמיד משמח. היה רגע מרגש כשעודדו אותי אחרי הגול שגמר את המשחק. מה יהיה בעתיד? נראה, אני לא יודע”.
סטיפה פריצה, שכבש את הראשון של הקבוצה, שיתף: “הייתה לנו ההזדמנות ופספסנו אותה. אני מקווה שבעונה הבאה נהיה אנחנו שחוגגים בסיום ולא הם. הראנו במשחקים שלנו מולם שאנחנו קבוצה טובה יותר מהם, אבל לא לקחנו יותר נקודות מהם ומתמטית זה פשוט. הם יהיו אלופים ואנחנו לא”.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
(איציק בלניצקי)
על עתידו במכבי ת”א אמר: “כרגע אני חושב שאשאר, אבל אי אפשר לדעת אף פעם מה יקרה בכדורגל. התשובה שלי היא כן בכל אופן. השער שנפסל? אני מאוכזב, כי בסיטואציה שאתה יכול לגמור את המשחק, אתה שם אותם בסיטואציה של חזרה למשחק. הם חזרו למשחק, לא ראיתי שום סיטואציה עם גולסה או אחד מחבריי לקבוצה. אני לא יכול להגיד בוודאות, אבל השופט לא יכול להחליט אם הוא לא בטוח במאה אחוז שהייתה עבירה”.