2 צפייה בגלריה
תמיר בלאט ויובל זוסמן
תמיר בלאט ויובל זוסמן
תמיר בלאט ויובל זוסמן
(האתר הרשמי של אלבה ברלין)
המחזור ה-26 בליגה הגרמנית בכדורסל שוחק הערב (שלישי) וסיפק לנו קרב צמרת רותח עם זווית ישראלית. אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט התארחה באאודי דום אצל באיירן מינכן וגברה עליה בתוצאה 78:83 בזכות תצוגה נהדרת של זוסמן שבלט עם 15 נקודות.
חניכיו של ישראל גונסאלס הגיעו להתמודדות החשובה במינכן מהמקום הראשון בטבלה, בידיעה ברורה שעליהם לנצח את חברתם ליורוליג, אם ברצונם להמשיך ולשמור על מקומם בצמרת לשבוע נוסף. ערב קליעה נפלא של ג'לין סמית' שלהט עם 24 נקודות, לצד 17 נקודות של יובל זוסמן, ו-6 נקודות של תמיר בלאט, עזרו לאורחת להבטיח את הניצחון.
מן העבר השני, שחקניו של אנדראה טרינקיירי, חזרו להתרכז בזירה המקומית לאחר ההדחה בסדרת רבע גמר היורוליג מול ברצלונה, וידעו שעליהם לנצח את מחזיקת הגביע על מנת לשמור על סיכוי לסיים בראש הטבלה על חשבונה בסיום העונה. לצערם, פיגור מוקדם אליו נקלעו ברבע הראשון ונמשך עד לדקות הסיום, עלה להם במשחק.
2 צפייה בגלריה
יובל זוסמן
יובל זוסמן
יובל זוסמן
(איציק בלניצקי)
בעקבות הניצחון שמרה שיפרה אלבה ברלין את מאזנה ל-27 ניצחונות לעומת שישה הפסדים, והתבססה במקום הראשון, ואילו באיירה מינכן ירדה למאזן של 25 ניצחונות מול 9 הפסדים ונותרה במקום השלישי בטבלה.