1 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
(חגי מיכאלי)
אין ראוי ממנו. שנה שנייה ברציפות, צ’ירון שרי הוא השחקן הזר של העונה בליגת העל, כשנבחר בתום הפרויקט המיוחד של ONE יחד עם ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל, חברת הביטוח “מגדל” והרשת החברתית טיקטוק. הסורינמי זכה בפרס בהתאם להצבעת הגולשים לאורך התקופה האחרונה, יחד עם הוועדה המיוחדת. המצטיינים קיבלו חולצות מנותנת החסות “פקטורי 54” המשווקת בישראל את המותג היוקרתי Lacoste, שתהיה המלבישה הרשמית של נבחרת ישראל מחודש יוני.
שרי הוא המאסטרו של מכבי חיפה: עוד עונה חלפה, וקשר הירוקים רשם עוד עונה אדירה בכרמל. למרות שלא תמיד היה בהרכב של ברק בכר, שרי היה הגיע לרגעים הכי מכריעים של העונה וסייע לחיפאים לשלוט בפסגת הטבלה ביד רמה. אי אפשר לערער על ההשפעה של קשר נבחרת סורינאם על מכבי חיפה העונה עם שערי ניצחון קריטיים, הזכור ביותר שבהם מול מכבי תל אביב עם שער שוויון בבעיטה חופשית קטלנית בדקה ה-93 בבלומפילד.
יחד עם שרי, התחרו על הפרס גם פארפה גויאגון, מיגל ויטור, אלן אוז’בולט ואנטה פוליץ’. הקשר, שהגיע לפלייאוף העליון בשיאו, הוביל את ברק בכר וקיבל את הפרס בטקס נבחרי העונה.
במעמד הפרס שרי אמר: “אני מרגיש ממש טוב בישראל. אני רוצה להודות לכל האנשים שהצביעו לי, לכל שחקני מכבי חיפה ולמשפחה שלי. תודה לאשתי שטסה איתי מסביב לעולם ולילדים”.