1 צפייה בגלריה
שון גולדברג עם חילי טרופר וטל בן חיים
שון גולדברג עם חילי טרופר וטל בן חיים
שון גולדברג עם חילי טרופר וטל בן חיים
(חגי מיכאלי)
התברר כבינגו. שון גולדברג הוא שחקן ההגנה של העונה בליגת העל, כשנבחר בתום הפרויקט המיוחד של ONE יחד עם ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל, חברת הביטוח “מגדל”, הטוטו והרשת החברתית טיקטוק. הבלם זכה בפרס בהתאם להצבעת הגולשים לאורך התקופה האחרונה, יחד עם הוועדה המיוחדת. המצטיינים קיבלו חולצות מנותנת החסות “פקטורי 54” המשווקת בישראל את המותג היוקרתי Lacoste, שתהיה המלבישה הרשמית של נבחרת ישראל מחודש יוני.
גולדברג הגיע כשחקן גיבוי והפך לבאנקר של ברק בכר. שון גולדברג, שיכול לתפקד כמגן שמאלי וכבלם, הוכיח העונה שאפשר לסמוך עליו וידע, יחד עם בוגדן פלאניץ’, להנהיג את מכבי חיפה מאחור. לא במקרה הוא קיבל קרדיט באופן קבוע ממאמנו, והוא ללא ספק היה ראוי לאותו הקרדיט עם הופעות מרשימות במדים הירוקים-לבנים בדרך לאליפות.
יחד עם גולדברג שגרף את הפרס, התחרו בקטגוריה זו גם מיגל ויטור, אופיר דוידזאדה, מארון גאנטוס ורז שלמה. בסופו של דבר, הבלם המוכשר של הירוקים הוא הזוכה הגדול כשחקן ההגנה של העונה.
על הבמה שחקנה של מכבי חיפה התרגש ואמר: “תודה רבה. כיף גדול, כבוד גדול, מאוד נחמד לזכות בתואר הזה. תודה לכל מי הצביע לי, זה כבוד גדול עבורי. תודה לכל השחקנים שהיו לצידי, בלעדיהם לא יכולתי להשיג שום דבר. תודה רבה לכולם”.