3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
עשה זאת שוב. בזכות עוד עונה גדולה על הקווים בדרך לאליפות שנייה ברציפות, ברק בכר הוא מאמן העונה בליגת העל. המוח שמאחורי המכונה של מכבי חיפה נבחר בתום הפרויקט המיוחד של ONE יחד עם ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל, חברת הביטוח “מגדל”, הטוטו והרשת החברתית טיקטוק.
בכר זכה בפרס בהתאם להצבעת הגולשים לאורך התקופה האחרונה, יחד עם הוועדה המיוחדת. המצטיינים קיבלו חולצות מנותנת החסות “פקטורי 54” המשווקת בישראל את המותג היוקרתי Lacoste, שתהיה המלבישה הרשמית של נבחרת ישראל מחודש יוני.
אחרי האליפות בה זכה עם מכבי חיפה בעונה שעברה, כבר מתחילת הדרך היה ברור שמאמן הירוקים לא מתכוון להוריד את הרגל מהגז. את העונה הסדירה הוא סיים במקום הראשון ללא יותר מדי קשיים תוך שהקבוצה שלו מציגה כדורגל התקפי בכל המשחקים, ועדיפה על יריבותיה. בכר ידע להחדיר את המוטיבציה הנדרשת בשחקנים, שמחויבים למטרה תחתיו. הירוקים שמרו על האליפות, וזה האיש שחתום על התואר אולי יותר מכולם.
יחד עם בכר בקטגוריית מאמן העונה היו עוד כמה שרשמו שנה נהדרת: בני לם, מנחם קורצקי, סלובודאן דראפיץ’ וקובי רפואה. בסופו של דבר, כאמור, מאמן מכבי חיפה זכה בפרס האישי.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
ברק בכר אמר במעמד קבלת הפרס: "מצטרף לכל הברכות לאיזי על הפרסים, אין ראוי ממך. סיפור קצר, בשנה האחרונה כשחקן בק"ש נפצעתי, בשיקום הוא ניגש אליי ואמר לי ללכת לעשות קורס אימון, שנה אחרי זה הוא מינה אותי לעוזר מאמן והשאר היסטוריה. יש לו חלק מאוד משמעותי בקריירה שלי אז תודה איזי.
אפרופו מאמנים, אני רוצה לפרגן לכל הקולגות פה, בני לם שעושה עונה אדירה, זיו אריה שנשאר כנגד כל הסיכויים, סלובו ויוסי שהצליחו להרים את הקבוצות שלהם ממצב לא פשוט, קובי רפואה וחיים סילבס שנאבקים על המקום הרביעי, זה לא מובן מאליו, רואים מה קורה למעמד המאמן, צריך לפרגן להם, לתת להם את השקט והתנאים לעבוד.
יש פה מאמנים איכותיים שיכולים להצליח. יש לי את הזכות לעבוד במשהו שאני אוהב וזה לא מובן מאליו. כמובן שכשאתה בצמרת הלחץ גדול, צריך לדעת ליהנות, אני בתקופה עמוסה ומורכבת גם בחיים האישיים שלי, אבל זה הזמן לחגוג. אני רוצה ליהנות מהאליפות שהייתה קשה אחרי עונה ארוכה, נראה מה יהיה.
אני רוצה להודות למכבי חיפה, יעקב שחר, הצוות, השחקנים ואחרון העובדים. מערכת מאוד חזקה שנותנת את הגב בכל השנה. בהצלחה לאסף ותודה על שש שנים מדהימות ובהצלחה לאיציק. ברכות גם לריינה ולנס ציונה, תודה רבה לכולם".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)