2 צפייה בגלריה
אלדד שביט
אלדד שביט
אלדד שביט
(עמרי שטיין)
סערה חדשה בליגה הלאומית בין מאמן אחי נצרת בעונה החולפת, אלדד שביט, לבין יו״ר הקבוצה מאהר חאמד. בקבוצה זעמו על המאמן, שנפגש הבוקר עם הפועל אום אל פאחם וסיכם את תנאיו הכספיים, כאשר לטענת המאמן הוא לא קיבל מסרים על המשך העסקתו בקבוצה.
מנגד, חאמד טוען בתוקף כי הבהיר לשביט עוד לפני סיום העונה כי הוא יהיה המאמן בעונה הבאה ויש לו אור ירוק להתחיל ולבנות את הסגל. כרגע, קיים נתק בין הצדדים, כאשר חאמד זועם על התנהלותו של שביט וגם אם יבצע פניית פרסה, הוא לא יהיה מוכן להחזירו לקבוצה. ״השם של עוד מאמן באחי נצרת נמחק. אלוהים רואה הכול מלמעלה ולא צריך להוסיף״, אמר חאמד ל-ONE.
אלדד שביט מסר ל-ONE: ״חשוב לציין שאני לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה באחי נצרת. זה נכון שהנהלת הקבוצה אמרה לי לפני כחודש ימים להכין את הקבוצה לעונה הבאה, אך לא טרחו לקבוע איתי פגישה, לסכם שכר, לסמן מטרות ולחתום על חוזה ובכך הסתיימה העונה שאין לי שום הצעה פורמלית מצידה של אחי נצרת”.
2 צפייה בגלריה
אלדד שביט
אלדד שביט
אלדד שביט
(עמרי שטיין)
שביט הוסיף: “אני מאחל להם בהצלחה, נהניתי מאד במועדון שלהם ואשמח לחזור אליו בעתיד. מאהר חאמד איש יקר, הוא ירגע, לא צריך לערב את אלוהים ולהגזים עם מחיקות ולכלוכים, עזרתי לו ולמועדון שלו לא מעט ובחודש האחרון היו לו מספיק אפשרויות להציע לי חוזה".