3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
ג'וש כהן
(עמרי שטיין)
אחרי הבטחת האליפות באופן מעשי, שוער מכבי חיפה ג’וש כהן התפנה לראיון קצר בטקס נבחרי העונה של ONE בשיתוף ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל, ובו התייחס לעונה שעברה עליו, לחלק שלו בשער השוויון הדרמטי של צ’ירון שרי נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, לפציעה ואפילו קצת לעתידו המקצועי.
ג’וש כהן אמר: “זאת הייתה עונה טובה מאוד עבורי, זכינו באליפות מעשית והייתה עונה טובה גם מבחינה אישית. ניסיתי דברים חדשים במשחק שלי ורציתי לשפר את משחק הרגליים ולעשות התקדמות. זה הרגיש מוזר מול מכבי ת”א, הם חגגו עם האוהדים שלהם שם ואנחנו חגגנו עם האוהדים שלנו, לא רואים דברים כאלה, אבל האליפות היא לא משחק אחד אלא 10 חודשים ו-36 משחקים”.
על החלק שלו בשער של צ’ירון שרי בבלומפילד: “אמרתי לשון להסתכל עליי כדי שאגיד לו לאן לזוז, כדי שהוא יהיה במיקום הנכון ביותר כדי להסתיר לשוער שלהם, אבל הקרדיט הוא לצ’ירון שרי. בעונה הראשונה שלי היה לנו משחק שהלך לכיוון אחר שבו הם ניצחו, מדהים איך משחק אחד יכול לשנות עונה והאפקט המנטלי שיכול להיות למשחק כזה על ההמשך”.
על הפציעה שלו בכתף אמר: “אני מרגיש טוב, דאגתי מאוד בהתחלה, ביום הראשון חששתי, אבל אחרי יומיים זה הרגיש הרבה יותר טוב. אני מטפל בזה ונראה איך ארגיש, אני עדיין לא יודע אם אשחק במשחקים שנותרו, נצטרך להיות חכמים”.
עוד לפני הזכייה של עומר אצילי בתואר שחקן העונה, כהן נשאל מי לדעתו צריך לקבל את הפרס האישי: “עדיף שלא אבחר, שניהם (אצילי וצ’ירון שרי) חברים שלי”.
3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
ג'וש כהן
(רדאד ג'בארה)
על עתידו במכבי חיפה השיב: “אני מאוד נהנה בישראל, אבל אצטרך לראות מה האופציות שלי ולהחליט מה הכי טוב לעתיד שלי”.
3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
ג'וש כהן
(רדאד ג'בארה)