1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה חוגגים אליפות
אוהדי מכבי חיפה חוגגים אליפות
אוהדי מכבי חיפה חוגגים אליפות
(עמרי שטיין)
רק אתמול (שלישי) הבטיחה מכבי חיפה מעשית את תואר האליפות, כאשר למרות שהפסידה 3:1 למכבי ת”א, הפועל ב”ש מעדה והפער צמח ל-6 נקודות, שני מחזורים לסיום העונה. המועדון מתכנן לערוך את החגיגות באופן רשמי באצטון סמי עופר וחלק מהאוהדים אינם מרוצים מהרעיון. היום הודיע ארגון ‘הקופים הירוקים’ כי יקיים אירוע נפרד.
“אוהדים יקרים, נכון שלא כך דמיינו את יריית הפתיחה לחגיגות האליפות השנייה ברצף של מכבי שלנו, והרגשות מאז אתמול מעורבים ללא מעט מאיתנו, אבל זה שלנו”, נכתב בהודעה הרשמית מטעם הארגון. “חשוב לנו להבהיר ולשתף אתכם כבר עכשיו בנושא חשוב, חשוב במיוחד אחרי הפקת הלקחים מההתנהלות שהייתה בשנה שעברה. אחרי עונה מטורפת כמו זאת שעברנו ואחרי מחדל החגיגות בשנה שעברה, אין ראויים יותר מאיתנו, קהל האוהדים הענק של מכבי, לחגוג חגיגות אליפות ראויות, עוצמתיות, וכאלו שלא נראו עוד בעיר חיפה.
“ישנם גורמים המעוניינים מסיבות אלו ואחרות שחגיגות אלו יערכו בתוך אצטדיון אבי רן, חגיגות שמגיעות עם עסקת חבילה של אכיפת עישון, אלכוהול, פיקוח הדוק של משטרת ישראל, הגבלת מרחב ועוד ועוד. חשוב לציין שאנו הארגונים מוכנים ורוצים להירתם לחגיגות משותפות, ולקחת חלק אקטיבי בהפקת האירוע, אבל לא ככה. אנו מצפים מהנהלת מכבי חיפה ועיריית חיפה, לשתף פעולה ולהפיק חגיגות אליפות כראוי לאלופת המדינה, וכראוי לקהל העצום שלה שליווה אותה נאמנות והיה שותף בלתי נפרד לאליפות הזאת.
“ככל שלא יהיה כך, אנחנו מבטיחים להרים את הכפפה ולהעמיד חגיגות אליפות חופשיות וטהורות, חגיגות של אושר ותשוקה, כפי שרק אנחנו יודעים, וכפי שמגיע לקהל שהביא אליפות שנייה ברציפות לכרמל”.