3 צפייה בגלריה
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
(La Liga)
כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה בליגה הספרדית, המאבקים בצמרת ובתחתית בשיאם. הערב (רביעי) סביליה ספגה מכה במאבקיה לסיים במקום השלישי, אחרי שסיימה רק ב-0:0 מול מיורקה, שמבחינתה צברה נקודה חשובה בתחתית. מי שניצלה זאת כדי לעלות למקום השלישי היא אתלטיקו מדריד, שניצחה 0:2 את אלצ’ה. בנוסף, דפורטיבו אלאבס השיגה ניצחון יקר במיוחד, 1:2 על אספניול, שעזר לה לשמור על סיכוי סביר לשרוד. במקביל, חטאפה ואוססונה נפרדו ב-1:1.

סביליה – מיורקה 0:0

סביליה חטפה מכה קשה במאבקיה לסיים במקום השלישי, כאשר מעדה עם 0:0 ביתי מול מיורקה. האנדלוסים יתארחו במחזור הבא אצל אתלטיקו מדריד, למשחק שיקבע ככל הנראה מי מביניהן תסיים מתחת לריאל מדריד וברצלונה. קבוצתו של ז’ולן לופטגי רשמה תיקו שלישי ברציפות אחרי שסיימה ב-1:1 עם ויאריאל ולפני כן עם קאדיס. עבור יריבתה זוהי נקודה יקרה ביותר, שקוטעת רצף של שני הפסדים ומצמקת את הפער מקאדיס, לה משחק חסר, לנקודה אחת בלבד.

אלצ’ה – אתלטיקו מדריד 2:0

הקולצ’ונרוס לא התקשו מול היריבה שדי גמרה את העונה, כשכבר ברור שהיא לא תרד. בדקה ה-28 מתאוס קוניה הברזילאי הבקיע מבישול של בן ארצו, רנן לודי. במחצית השנייה רודריגו דה פול נעץ את השני והכריע את התוצאה, כאשר בתוספת הזמן שער של לואיס סוארס נפסל בנבדל. במחזור הבא, כאמור, תפגוש אתלטיקו את סביליה ואם לא תפסיד תהיה קרוב מאוד לסיים את העונה במקום השלישי.
3 צפייה בגלריה
אנחל קוראה
אנחל קוראה
אנחל קוראה
(La Liga)

אלאבס – אספניול 1:2

הבאסקים המשיכו במסע ההתאוששות שלהם עם ניצחון שלישי בחמשת המשחקים האחרונים והעלו את מאזנם ל-31 נקודות, שתיים יותר מלבאנטה שכעת נועלת את הטבלה במקומם. מיגל דה לה פואנטה כבש ראשון עם בעיטה טובה לפינה בדקה השביעית, ראול דה תומאס הלוהט איזן בפנדל דקה ה-14 אחרי התערבות ה-VAR. בדקה ה-49 יאנחל הררה הורחק בכרטיס צהוב שני, כאשר את המילה האחרונה אמר גונסאלו אסקלנטה שכבש אחרי שכדור חופשי הגיע אליו ברחבה והוא בעט היטב פנימה בדקה ה-59. הקטלונים המשיכו בתקופה הרעה, אך צברו עד כה מספיק נקודות כדי לשרוד.
3 צפייה בגלריה
שחקני אלאבס חוגגים
שחקני אלאבס חוגגים
שחקני אלאבס חוגגים
(La Liga)

אוססונה – חטאפה 1:1

נקודה חשובה ותיקו שלישי רצוף לקבוצה ממדריד, שעלתה ל-38 נקודות ורחוקה חמש נקודות מהקו האדום. רובן גארסיה מצא את אוייר שנגח פנימה בדקה התשיעית, אך בדקה ה-20 לוקאס טורו כבש שער עצמי אומלל וקבע את תוצאת המשחק. בדקה ה-89, סטפן מיטרוביץ’ מחטאפה הורחק בכרטיס אדום לאחר התערבות ה-VAR.