4 צפייה בגלריה
קווין דה בראונה
קווין דה בראונה
קווין דה בראונה
(רויטרס)
הפרמייר ליג כבר בישורת האחרונה והערב (רביעי) מנצ’סטר סיטי החזירה את הפער מליברפול לשלוש נקודות במרוץ העיקש ביניהן כאשר רשמה ניצחון 1:5 על וולבס בחוץ, כולל רביעייה אדירה של קווין דה בראונה, שני מחזורים לסיום העונה. קודם לכן, צ’לסי השיגה ניצחון 0:3 חשוב על לידס בדרך להבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה באופן רשמי.

וולבס – מנצ’סטר סיטי 5:1

החבורה של פפ גווארדיולה שמה את טראומת ריאל מדריד מאחור כבר במשחק הקודם כשפירקה את ניוקאסל, והפעם השלימה ניצחון ליגה חמישי ברציפות והתקרבה לשמירה על התואר. קווין דה בראונה היה הכוכב הבלתי מעורער של הניצחון החשוב הזה של התכולים, כשהרשית את כל ארבעת השערים של הקבוצה ואף הקדיש אחד מהם לרכש האדיר שהפך השבוע לרשמי, ארלינג הולאנד, שיצטרף לסיטיזנס מדורטמונד בקיץ.
הקשר הבלגי המצוין מצא את הרשת כבר בדקה השביעית אחרי בישול של ברנרדו סילבה וסיומת טובה מתוך הרחבה. וולבס חזרה מהר לעניינים כאשר פדרו נטו סידר ללאנדר דנדונקר את השוויון בפעולה אדירה בדקה ה-11. סיטי לא התרגשה ודה בראונה קבר כדור חוזר מקרוב ברשת בדקה ה-16, במה שבהחלט הרגיע את גווארדיולה. בדקה ה-24 הקשר הפנטסטי השלים שלושער עם בעיטה קסומה מרחוק לפינה, ובדקה ה-60 נעץ אחד נוסף מקרוב. ראחים סטרלינג הבקיע את החמישי מקרוב בדקה ה-84.
4 צפייה בגלריה
קווין דה בראונה והמחווה להולאנד
קווין דה בראונה והמחווה להולאנד
קווין דה בראונה והמחווה להולאנד
(רויטרס)
דה בראונה הצטרף בכך לרשימה מרשימה ומצומצמת במיוחד של קשרים שכבשו רביעייה בפרמייר ליג: פרנק למפארד (2008 ו-2010) וג’ורג’יניו ויינאלדום. אף שחקן של וולבס העונה לא הבקיע יותר שערים מכוכב סיטי באצטדיון הביתי של הזאבים בליגה. לחבורה של פפ נותר משחק חוץ קשה אחד מול ווסטהאם ועוד מפגש ביתי נגד אסטון וילה של סטיבן ג’רארד, שעשוי להתברר כמשחק ההכתרה.
4 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קווין דה בראונה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קווין דה בראונה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קווין דה בראונה
(רויטרס)
4 צפייה בגלריה
קווין דה בראונה חוגג
קווין דה בראונה חוגג
קווין דה בראונה חוגג
(רויטרס)

לידס – צ’לסי 3:0

החבורה של תומאס טוכל שמה מאחוריה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון והבטיחה סופית את השתתפותה בצ’מפיונס בעונה הבאה. מייסון מאונט כבש ראשון כשנהנה מבישול של ריס ג’יימס בדקה הרביעית ומצא את הרשת הגבוהה. בדקה ה-24 דניאל ג’יימס הורחק בכרטיס אדום ישיר אחרי תגובה מיותרת כלפי השופט, וצ’לסי ניצלה זאת כדי להכפיל את היתרון מרגלי פוליסיק, שמצא את הרשת בבעיטה מקצה הרחבה בדקה ה-55. לקראת הסיום, רומלו לוקאקו ביצע ריצת סולו מרשימה וסגר עניין מתוך הרחבה בדקה ה-83. המארחת קיוותה להתאושש ולעלות מעל לקו האדום, אבל רשמה הפסד שלישי ברציפות וכרגע היא בדרך לירידה.

לסטר – נוריץ’ 0:3

השועלים חגגו על הכנריות שכבר ירדו ליגה ושמו מאחוריהם תקופה רעה. בדקה ה-54 הארווי בארנס מצא את ג’יימי ורדי שכבש את הראשון בבעיטה מקצה הרחבה שפגעה בדרך בהגנה והטעתה את השוער. שמונה דקות חלפו ובארנס שוב בישל לוורדי, שהבקיע הפעם מתוך הרחבה בבעיטה לרשת הגבוהה בדקה ה-62. בדקה ה-70 ג'יימס מדיסון היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לדחוק פנימה מקרוב כדור חוזר מההגנה.

ווטפורד – אברטון 0:0

הצרעות הצליחו לעצור את הרצף הנוראי שלהם שעמד על שישה הפסדים, אבל הקבוצה עדיין מתחת לקו האדום וכמובן כבר ירדה לצ’מפיונשיפ באופו סופי. הטופיז מנגד נעצרו לאחר שני ניצחונות רצופים והם עדיין מסובכים בתחתית, כאשר לרשותם 36 נקודות בלבד, שתיים יותר מהקו האדום.