2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
(איציק בלניצקי)
פלייאוף ליגת העל יחל הערב (חמישי, 21:10) כאשר גולת הכותרת היא ללא ספק הדרבי התל אביבי ובמכבי תל אביב זוכרים היטב את שלושת משחקי הדרבי הקודמים כפי שהבהירו בסביבת הקבוצה. האדומים של דני פרנקו ניצחו כבר שלושה דרבים העונה במסגרת הליגה וחצי גמר גביע המדינה ואצל הצהובים מדברים על מוכנות ועל כך ש"כולם מגיעים חדים ורעבים".
לשלושת המפגשים הקודמים היו מעט קווים מקבילים אך לא מבחינת הסגלים שנרשמו למשחק, מה שאולי מרמז על כך שהפעם הטקטיקות יהיו שונות. הפלייאוף שונה ממשחקי העונה הסדירה, ובקבוצתו של אבי אבן הדריכות היא כזו של פלייאוף יורוליג, כשאצל מכבי תל אביב רוצים להגיע טוב יותר לסדרה מול הפועל תל אביב מאשר הדרך בה הגיעו לסדרה מול ריאל. ואם במאמנם של אלופת המדינה עסקינן הרי שהוא וצוותו קיבלו המון קרדיט מג'יימס נאנלי בטוויטר בשלישי בערב.
הפורוורד, שהיה לאחד הברומטרים של הקבוצה במהלך רצף הניצחונות של הצהובים ביורוליג, צייץ: "אבי, פרק (פרקינס, מ.ב) ונועם היו נהדרים לדעתי, זה היה מאבק מאוד קשה אבל הם הצליחו לשמור אותנו מוכנים. יש מי שאומרים ‘לא מנוסים’ אבל אני רואה בין שלושתם ידע גדול מאוד של כדורסל. כמה ניצחונות והופעה בפלייאוף. חייב שאנשים ידעו את זה".
2 צפייה בגלריה
ג'יימס נאנלי
ג'יימס נאנלי
ג'יימס נאנלי
(איציק בלניצקי)
"האליפות היא הדבר היחיד שכולנו משחקים עבורו עכשיו, ברור שזה חשוב. זו הסיבה שכולנו כאן, זאת המטרה העיקרית שלנו", אמר ג'ייק כהן בפתח דבריו לפני שהתייחס למשחקי הדרבי הקודמים העונה. "מבחינתי, אני לא ממש חושב על זה. זו היריבה שלנו בסיבוב הראשון ואני מנסה להתכונן למשחקים בצורה הטובה ביותר".
על פציעתו של אנטה ואיך הקבוצה ממשיכה אמר: "אני שמח שאנטה בסדר. אנחנו רואים את הסיכונים שיש לנו כשחקני כדורסל. מעולם לא ראיתי דבר כזה קורה בעבר ואני שמח שהוא בסדר. היה קשה עבורי להמשיך לשחק. לגבי איך נמשיך כקבוצה, זה אתגר כי הוא חלק חשוב בקבוצה. אני חושב שראינו את זה אחרי שהוא נפצע. עכשיו שאנחנו יודעים שהוא בסדר, זה כבר מאמץ קבוצתי למלא את נעליו".
על איך עוצרים את הפועל תל אביב ואת ג'יימס יאנג: "נצטרך לעשות עבודה טובה עליו. יש להם הרבה כלים טובים בהתקפה, כמו בראון, טוקוטו ויאנג. עומדת בפנינו משימה גדולה ואנחנו צריכים לגשת אליה עם גאווה. ננסה לשחק את הכדורסל הטוב ביותר שלנו. מה שקרה בעבר לא חשוב. הפלייאוף לפנינו ואם ננצח שלושה משחקים בסדרה, הכל ייראה שונה. אנחנו מתמקדים בדרך לנצח משחקים ולא במה שהיה בעבר".