1 צפייה בגלריה
קני אטקינסון בימיו כמאמן ברוקלין
קני אטקינסון בימיו כמאמן ברוקלין
קני אטקינסון בימיו כמאמן ברוקלין
(רויטרס)
לוס אנג’לס לייקרס קיבלה אישור לראיין את קני אטקינסון למשרת המאמן הראשי שלה. בימים אלה הוא משמש כעוזר של סטיב קר בגולדן סטייט ווריירס, אך הלילה (בין רביעי לחמישי) מדווח ב-ESPN כי הקבוצה שלא הצליחה אפילו להיכנס לפליי-אין העונה, מעוניינת לשוחח איתו ואולי אף למנות אותו לתפקיד.
אטקינסון בנה לעצמו מוניטין של מאמן שמפתח שחקנים, כעוזר וגם כמאמן ראשי ב-NBA. היו לו מעל שלוש שנים כמאמן הראשי של ברוקלין נטס, איתה הוא הגיע לפלייאוף בעונת 2018/19.
בימים אלו הוא כמובן מסיים את עונתו הראשונה כעוזרו של סטיב קר, ושמו עלה כמועמד גם לשארלוט הונטרס. אטקינסון כבר ערך שם ראיון עבודה לפני שלושה ימים. מייק ד’אנתוני ודארווין האם המשמש כעוזר במילווקי, הם המועמדים הרציניים יותר מבחינת שארלוט, בעוד הלייקרס מצידם ראיינו גם הם את האם, את טרי סטוטס שהיה בעבר מאמן פורטלנד, את עוזר המאמן בטורונטו אדריאן גריפין ואף את מאמן הווריירס בעבר, מארק ג’קסון.
כזכור, פרנק ווגל פוטר אחרי שהלייקרס סיימו במאזן 49:33 את העונה הסדירה ולא המשיכו הלאה לפליי-אין. הקבוצה לא הראתה דחיפות במינוי מאמן מאז וכעת נותר רק לתהות האם אטקינסון ישכנע אותם. מאזנו בברוקלין בזמנו כמאמן ראשי עמד על 190:118, אך זכור לו בעיקר איך היה חלק בלתי נפרד מהבנייה מחדש של הקבוצה שהלכה והשתפרה בכל עונה עד שהגיעה לאותו פלייאוף מדובר. לוס אנג’לס לא תהיה זרה עבורו אחרי שבעונת 2020/21 היה חלק מהצוות של הקליפרס. העונה הוא אחד העוזרים בעלי השכר הגבוה בליגה.