2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' נהנה מאליפות שנייה ברציפות
בוגדן פלאניץ' נהנה מאליפות שנייה ברציפות
בוגדן פלאניץ' נהנה מאליפות שנייה ברציפות
(עמרי שטיין)
אחרי הבטחת האליפות באופן מעשי, מכבי חיפה תחדש מחר (שישי) את אימוניה לקראת משחקה ביום שני מול בני סכנין, מתוך מגמה לנסות ולהריץ לא מעט שחקנים שלא זכו עד כה לדקות משחק, ובמקביל לנסות לעלות על מסלול הניצחונות אחרי שבארבעת המחזורים האחרונים הקבוצה נחלה שלושה הפסדים וזכתה בניצחון בודד.
מדובר בתופעה שאינה זכורה לקבוצות שזוכות באליפות, ובמכבי חיפה יכולים להיות גאים על כך שבזכות הפתיחה המצוינת הם הצליחו לפתוח פער כל כך מבטיח שיעזור בימים פחות טובים להשיג את האליפות. מאחורי הקלעים, המנהל המקצועי גל אלברמן והמאמן ברק בכר ממשיכים לרקום תוכניות לעונה הבאה. הנחת היסוד של השניים היא שגם אם ג'וש כהן יחליט לעזוב, דבר שכרגע מסתמן, הקבוצה לא תבזבז בכל מקרה עמדה על שוער זר, ובנוסף לרועי משפתי יצורף שוער ישראלי. שמו של אריק ינקו ממכבי פתח תקווה עשוי להילקח בחשבון.
כמו כן, בוגדן פלאניץ' צפוי בקרוב מאוד להיפגש יחד עם סוכנו מול יעקב שחר, על מנת לנסות ולקדם את הארכת חוזהו בשנתיים נוספות. הבלם מסיים חוזה בתום העונה הבאה ורוצה מאוד לשפר את עתידו המקצועי והכלכלי במכבי חיפה, ונראה שהצדדים יגיעו להבנות ופלאניץ' יזכה להארכת חוזה בתנאים משופרים.
2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' מאושר
בוגדן פלאניץ' מאושר
בוגדן פלאניץ' מאושר
(עמרי שטיין)
לגבי מוחמד אבו פאני, שחתם על חוזה חדש, הרי שלפי שעה מסתמן שהקשר ימשיך בעונה הבאה וינסה רק בקיץ הבא לצאת לאירופה, אחרי שינסה לממש את חלומו להגיע עם הירוקים לשלב הבתים של ליגת האלופות.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.