2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
(רדאד ג'בארה)
אחרי הניצחון המרשים 1:3 על מכבי חיפה בסמי עופר, מכבי תל אביב תשוב לבלומפילד למשחק הבית האחרון של העונה, כאשר תארח ביום שני (16.5) את הפועל באר שבע לקרב ישיר על המקום השני. נגד הצהובים הופעל כזכור עונש סגירת יציעי 10-11 ובעקבות כך נאלצו האוהדים, גם אלו שמחזיקים במנוי, לרכוש כרטיסים חדשים ליציע אחר.
ארגון האולטראס ‘מכבי פנאטיקס’ המאכלס את יציעי 10-11 הודיע תחילה כי ישב בשערים 7-8 במשחק מול הדרומיים, אך אחרי דין ודברים מול ההנהלה החליטו בארגון להחרים את המשחק והם יקיימו אירוע צפייה פרטי יחד עם ארגון ‘אחים לסמל’. בהודעה שפרסמו נכתב: “לאחר נסיונות להגיע לפתרון מול הנהלת המועדון לגבי מחירי הכרטיסים ודברים נוספים החלטנו להחרים את המשחק מול באר שבע”.
עוד נכתב: “אוהדי מכבי תל אביב נדרשים בכל שנה להוציא אלפי שקלים ואת מחירי המנויים הגבוהים ביותר מבין קבוצות ליגת העל כדי להגיע למשחקי הקבוצה. אם זה משחקי חוץ, גביע, אירופה, ועוד הרבה הוצאות אחרות. אנחנו חושבים שאין בזה שום הגיון לדרוש מאיתנו לשלם מחיר כזה כדי להגיע למשחק. ההתאחדות, יחד עם המנהלת ומשטרת ישראל, חושבים שהעונשים הקולקטיביים והטיפשיים שלהם אפקטיביים ומועילים במשהו. כמה עוד שנים יעברו עד שתבינו?
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(רדאד ג'בארה)
“אנחנו רואים בכל הפארסה הזאת כניסיון עלוב לדכא את תרבות העידוד במדינת ישראל. ההתאחדות ביחד עם המנהלת מתפארים במספרי האוהדים שמגיעים למגרשי הכדורגל ובסרטוני עידוד של קהלים מאצטדיונים שונים בארץ - אבל השקרים שלכם כבר לא עובדים על אף אחד! בשנים האחרונות אוהדי הכדורגל במדינת ישראל סובלים מעונשים חסרי כל הגיון והטרדות אין סופיות וחסרות כל בסיס ממשטרת ישראל. איסור הכנסת ציוד עידוד, סגירת יציעים, משחקי רדיוס עם קהל או בלי קהל ועוד הרבה עונשים מגוונים וחסרי תועלת”.