2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(רויטרס)
העונה האדירה של קארים בנזמה עוד לא נגמרה, והוא ממשיך לקבוע ציוני דרך היסטוריים. הצרפתי הנפלא כבש גם הערב (חמישי) ב-0:6 המוחץ של ריאל מדריד על לבאנטה והגיע ל-44 שערים העונה בכל המסגרות, ב-44 משחקים.
הנתון המשוגע של החלוץ גם זיכה אותו בהישג אדיר, כאשר הוא השתווה לראול האגדי במקום השני של מלכות השערים אי פעם במדי ריאל מדריד עם 323 כיבושים בסך הכול. במקום הראשון, כמובן, נמצא הרחק מכולם כריסטיאנו רונאלדו עם 450 שערים.
בתחילת העונה פסק קרלו אנצ’לוטי כי בנזמה יוכל לכבוש 50 שערים, ומה שנראה בזמנו מעט הזוי, הופך להישג חסר תקדים מבחינה אישית עבור החלוץ הנהדר. בליגה הבקיע 27 שערים, בליגת האלופות 15 ובסופרקופה עוד שני שערים.
באופן כללי, המחצית הראשונה של ריאל הייתה פשוט נהדרת מול האחרונה בטבלה שנותרה חסרת אונים. הייתה זו הופעה חד צדדית שסידרה ארבעה שערים במחצית אחת כאשר על החגיגה ניצח, מי אם לא, הגאון לוקה מודריץ’ שבישל שלוש פעמים. הקרואטי, בן 36 למי ששכח, הוא הראשון העונה שרושם שלושה בישולים במשחק אחד, וכאמור, הוא עשה זאת ב-45 דקות בלבד. כמו כן, רודריגו, גיבור הצ’מפיונס של ריאל שסחף לאותו מהפך משוגע מול מנצ’סטר סיטי, המשיך בתקופה הטובה שלו כאשר כבש שער שביעי בשמונה משחקים.
מי שהשאיר חותם במשחק הוא ויניסיוס ג’וניור, אשר כבש שלושער בכורה במדי הבלאנקוס ואמר בסיום: “כל חבריי לקבוצה עזרו לי לעשות את העונה המדהימה הזאת. המשחק הזה יעזור לנו להתכונן לגמר ליגת האלופות. מקווה שאוהדי הקבוצה נהנו מהשלושער הראשון שלי במדי ריאל מדריד, שהגיע בתום עונה נפלאה. קארים בנזמה נתן לי במתנה את השער השני שלי, יש לנו יחסים מעולים, ואני מקווה שנשתף פעולה עד הרגע שהוא יפרוש”.
2 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה חוגגים
ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה חוגגים
ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה חוגגים
(רויטרס)
“כולנו חושבים שבנזמה צריך לזכות בכדור הזהב” המשיך הברזילאי. “לא ידעתי שהוא השתווה לראול והוא ראוי לכך. אנצ’לוטי שאל אותי במהלך המשחק אם אני רוצה לרדת לספסל ואמרתי לו שלא. אנחנו מאוד עצובים מהירידה של לבאנטה לליגה השנייה, מקווים שהם יעלו חזרה במהרה”.
מהצד השני של המתרס, היה זה קפטן לבאנטה, חוסה לואיס מוראלס, שהגיב בדמעות לאחר ירידת הליגה: “זה מאוד קשה עבורנו, עבור האוהדים שלנו והמשפחות שלנו, אבל אנחנו אחראים לכישלון שלנו. מברכים את ריאל מדריד”.