1 צפייה בגלריה
ראובן גל מאוכזב
ראובן גל מאוכזב
ראובן גל מאוכזב
(ניסן עייש)
אחרי עונה אחת בלבד בליגת העל, הפועל נוף הגליל תיפרד היום (שבת) מהליגה במשחק מול הפועל חיפה. נוף הגליל, שנחלה השנה כישלון מקצועי חרוץ, תחל כבר היום בהכנות לעונה הבאה כאשר סוגיית המאמן כרגע פתוחה. ראשי המועדון אמורים להיפגש עוד היום עם ראש העיר רונן פלוט כדי לדון בעתיד המועדון בעונה הבאה בליגה הלאומית כאשר המטרה תהיה לשוב לליגת העל .
הקבוצה תיפרד לא רק מליגת העל אלא גם מהקפטן הוותיק שלה, ראובן גל בן ה-38, שיתלה את הנעליים בקבוצה בה עשה את כל שנותיו. גל הוא שחקן הבית היחיד בקבוצה שעדיין מתגורר בעיר.
ראובן גל אמר: “נהניתי מכל שנייה במהלך השנים ששיחקתי כדורגל. כאשר עליתי לכל אימון נתתי את החיים שלי למען המועדון הזה ועשיתי הכל כדי שנצליח. עברתי חוויות מטורפות, הצלחות לצד כישלונות. המאמן שהכי אהבתי לשחק תחתיו הוא ללא ספק אלדד שביט, איתו לקחנו את גביע הטוטו. אני גאה ומאמין שעוד אחזור בעתיד למועדון ונשתף פעולה”.
הרכב נוף הגליל: מתן עמבר, חגי גולדנברג, וויסאם רבאח, יבגני ברקמן, גוטיר טומלין, ג’ון אוגו, דייויד טווה, ראובן גל, לביא שוקרון, עומר פדידה ו-והיב חביבאללה.
הרכב הפועל חיפה: טל בומשטיין, דור מלול, נעם כהן, עלי כיאל, דודי טוויטו, גיא משפתי, גל אראל, דודו אלטרוביץ’, סער פדידה, נס זמיר ואלון תורג’מן.