3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
(ראובן שוורץ)
הפועל חדרה ממשיכה לבנות את השלד לעונה הבאה, ואחרי שהחתימה את עידו לוי, הקבוצה גם הבטיחה את המשך דרכו של רובי לבקוביץ׳, שימשיך בהתאם לחוזהו בשנתיים הבאות. לבקוביץ׳ (34), שהיה מועמד להפועל תל אביב, ימשיך בסופו של דבר בין הקורות של החדרתים. לשוער יש חוזה לעוד שנתיים ואחרי פגישה בין הצדדים, הוחלט להוריד מסדר היום אופציה של עזיבה.
המנהל המקצועי אורן גולן אמר: ״רובי הוכיח בשנתיים האחרונות שהוא מהשוערים המובילים בישראל. יש לו חלק משמעותי בהצלחות של הפועל חדרה ואני משוכנע שהוא ימשיך להוביל אותנו גם בעונה הקרובה״.
לבקוביץ׳ יקבל מנוחה במשחק האחרון של חדרה לעונה, מול מכבי פתח תקווה הערב (שבת, 19:00), כאשר עדי טבצ׳ניק יפתח בין הקורות. מי שייעדר הוא סטיבן אלפרד וזאת בשל צבירת כרטיסים צהובים. גם שובל גוזלן לא יפתח, כאשר עמית מור ואביאל בן חמו יקבלו את הקרדיט. רק שני שחקני שדה נמצאים על הספסל של מנחם קורצקי והם תמיר גלזר ואספה אווג’ו, בנוסף לשוער גיל ברדה.
הרכב מכבי פ”ת: מרקו וולף, תומר לוי, דניאל פלשר, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, עמית מאיר, ינון אליהו, ארד בר, איתן אזולאי, לאמק בנדה וג’יימס אדניי.
הרכב הפועל חדרה: עדי טבצ’ניק, עמית מור, אביב לין, עומר דנינו, ג’ונתן סיסה, דולב אזרואל, אפיק קטן, גלעד אברמוב, מקסים פלקושצ’נקו, ליאב פרדה ואביאל בן חמו.
3 צפייה בגלריה
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
(מיכה בננו)
בפן המקצועי, השחקנים והצוות המקצועי של חדרה ערכו את האימון המסכם האחרון לעונה זו תחת אווירה חיובית, ורוצים לצבור עוד ניצחון אחד בדרך למספר נקודות מחמיא מאוד בממדים של המועדון – 45. אגב, מי שעוד ממשיך הוא המעסה של הקבוצה, יקיר סבח.
“עשינו עונה נהדרת ומגיע קרדיט לשחקנים”, אמר גורם במועדון. “נבוא כדי לרשום עוד ניצחון אחד לפני שכולם מתחילים בהכנות לעונה הבאה. עברנו שנה וחצי בהצלחה עם מנחם קורצקי ואנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך. לנו יש את המטרות שלנו שהן לראות שוב את השחקנים הצעירים מקבלים עוד כמה דקות לקראת סיום העונה כי הם יהיו חלק מאיתנו בשנה הבאה”.
לאחר האימון, התכנס הצוות הניהולי של חדרה יחד עם ניר ברקוביץ׳ במתחם האימונים על מנת להמשיך לתכנן את העונה הבאה. אחד הנושאים הוא המשך דרכו של דיא לבאבידי שיחתום לשנתיים נוספות (עד 2025). המאמן החדש ביקש להשאיר את המגן ובהנהלה התרצו.
3 צפייה בגלריה
דיא לבאבידי
דיא לבאבידי
דיא לבאבידי
(רדאד ג'בארה)