4 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
(רויטרס)
גמר הגביע האנגלי יפגיש היום (שבת) את ליברפול וצ’לסי למשחק ענק ולשחזור גמר גביע הליגה שהתקיים בתחילת השנה. הקבוצה של קלופ, שניצחה את צ’לסי באותו גמר בדו-קרב הפנדלים ועוד חולמת לזכות בארבעה תארים שונים העונה, תבוא כפייבוריטית למשחק, אולם לצ’לסי זו הזדמנות לתואר יחיד העונה והיא מגיעה כדי לקחת את זה.
חודש מאי הוא החשוב ביותר של ליברפול העונה, בו הם בעיצומו של קרב עיקש על האליפות מול מנצ’סטר סיטי וגם תתמודד בגמר ליגת האלופות בסוף החודש מול ריאל מדריד. המרסיסיידרס יגיעו לגמר בניסיון לזכות בתואר השני שלהם העונה, מתוך ארבעה אפשריים שהקבוצה עוד יכולה לזכות בהם.
מי שדיבר לפני המשחק הוא מוחמד סלאח, שנבחר לאחרונה לשחקן העונה של אגודת עיתונאי הכדורגל הבריטית. המצרי סיפר בביטחון: “אני הטוב ביותר בעולם. אם תשווה אותי לכל שחקן בעמדה שלי, תראה שאני הטוב ביותר. לפני 2018 היו כאלה שאמרו שאני לא יכול לעשות יותר שום דבר בקריירה, אבל אני המשכתי בשלי”.
בחזרה למשחק. קלופ, שיחסר בגמר את אחד השחקנים החשובים שלו, פאביניו, יעלה את ההרכב החזק ביותר שלו. למרות זאת, הגרמני אישר כי פאביניו יהיה כשיר לגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד.
4 צפייה בגלריה
פאביניו
פאביניו
פאביניו
(רויטרס)
צ’לסי מצידה, מגיעה לזכות בתואר היחיד שנותר לה. ההתלבטות הגדולה של מאמן הבלוז, תומאס טוכל, היא האם להעלות את רומלו לוקאקו בהרכב, שכן החלוץ רושם עונה לא טובה, אך ירצה להטביע חותם במשחק כה גדול.
4 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו ותומאס טוכל
רומלו לוקאקו ותומאס טוכל
רומלו לוקאקו ותומאס טוכל
(רויטרס)
מאמנם הגרמני של המייטי רדס, יורגן קלופ, דיבר לקראת הגמר: “משחק ענק בדרכו אלינו. אנחנו נמצאים בתקופה של גמר אחרי גמר, אתה חייב לבוא מוכן”. על הגמר הקודם בין הקבוצות הוסיף: “אהבתי מאוד את גמר גביע הליגה, זה היה משחק גדול, 120 דקות של טירוף”.
"זה מה שאני הכי אוהב בזה בתקופה הזו. היא קשה, אבל אנחנו באמת יכולים להגיד שאנחנו כאן, הגענו לגמר והשתמשנו בסגל המלא שלנו די הרבה, ובסגל המורחב. זה ניסיון מסיבי לשחקנים. תמיד כשיש לך מסע כזה, זה מקרב ומגבש את הקבוצה", הוסיף קלופ.
4 צפייה בגלריה
יורגן קלופ חוגג
יורגן קלופ חוגג
יורגן קלופ חוגג
(רויטרס)
על האפשרות לזכות העונה בכל התארים, הוסיף: "השחקנים האלו באמת מוכנים ללכת על כל התארים הגדולים ביותר העונה והגביע האנגלי הוא תואר ענק. אז, ננסה להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו ולהביא אותו הביתה".