3 צפייה בגלריה
יגיע לרומא? פאולו דיבאלה
יגיע לרומא? פאולו דיבאלה
יגיע לרומא? פאולו דיבאלה
(רויטרס)
פאולו דיבאלה, כוכבה של יובנטוס, יעזוב את הגברת הזקנה בתום העונה לאחר שבע שנים במדיה. אין ספק שהארגנטינאי בן ה-28 הוא שחקן מבוקש מאוד באירופה בכלל ובאיטליה בפרט.
מי שמובילה במירוץ להחתמתו היא אלופת איטליה, אינטר, שמעוניינת להחתים את השחקן כמה שיותר מהר. אולם, היום קיבלנו מועמדת חדשה ודי מפתיעה לנסות להביא את דיבאלה והיא קבוצתו של ז’וזה מורינו, רומא.
לפי ‘קוריירה דה לה ספורט’, המאמן הפורטוגלי לוחץ להחתים את הארגנטינאי ואף הודיע על רצונו לשחקן עצמו כבר בסביבות חודש​ ינואר. באיטליה מספרים שמוריניו הוא ‘מעריץ ענק’ של שחקן יובה ואף אמר לו במילותיו: ”אתה שחקן גדול והייתי רוצה לאמן שחקן כמוך”.
3 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
(רויטרס)
הדיווחים באיטליה מדברים על כך שבסביבתו של דיבאלה מאמינים שדווקא מעבר לרומא יהיה 'האופציה הטובה ביותר' עבור החלוץ, השוקל בחיוב מעבר לבירה. “דיבאלה מתפתה להצטרף לרומא ושני המשחקים האחרונים באירופה מול בודו גלימט ולסטר סיטי באולימפיקו הרשימו את פאולו, מה שגורם לו לשקול מעבר לרומא בקיץ”, כך נכתב.
הפמליה של כוכב נבחרת ארגנטינה ניהלה ועודנה מנהלת שיחות עם כמה וכמה מועדונים אירופיים חוץ מאינטר ורומא כגון ארסנל, ניוקאסל יונייטד, ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם וסביליה.
סוכנו של דיבאלה, חורחה אנטון, ביקר השבוע ברומא והיה אמור לפגוש את טיאגו פינטו, הג’נרל מנג’ר של רומא, אך המפגש נדחה בעקבות התבוסה של הג'יאלורוסי מול פיורנטינה ביום שני, הפסד שאומר שרומא עדיין לא הבטיחה מקום באירופה.
3 צפייה בגלריה
אנחל די מריה
אנחל די מריה
אנחל די מריה
(רויטרס)
מי שמועמד להחליף את הארגנטינאי ביובנטוס הוא ארגנטינאי אחר, אנחל די מריה. באיטליה כבר דיווחו מוקדם יותר החודש שכוכב פ.ס.ז’, שמסיים את חוזהו בצרפת בחודש יוני וכבר הודיע שלא ימשיך, צפוי להגיע לטורינו. מה שתרם לספקולציה הזו היה לייק שדי מאריה נתן היום ברשתות החברתיות לסרטון הצגת המדים החדשים של יובנטוס לעונה הבאה.