3 צפייה בגלריה
עופר פביאן
עופר פביאן
עופר פביאן
(יניב גונן)
עופר פביאן ימונה לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה, במקומו של איציק עובדיה, שעובר לתפקיד מנכ"ל המועדון. פביאן נבחר על ידי עובדיה ועל ידי המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן, מתוך חמישה מועמדים, ששניים מהם זרים.
פביאן בן ה-60, נחשב לשוערה המיתולוגי של מכבי פתח תקווה ושיחק במדיה לאורך רוב שנות ה-80. בהמשך אף שיחק בבני יהודה וסיים את הקריירה בהפועל דליית אל כרמל והפועל פתח תקווה. זה כבר למעלה מעשור שפביאן מאמן את נבחרות ישראל השונות: שלוש שנים כעוזר מאמן הנבחרת הצעירה ושבע שנים בנבחרות הנוער והילדים של ישראל. את תפקידו בנבחרות ישראל סיים פביאן ביולי 2020.
את קריירת האימון שלו החל פביאן בשנת 2001 בכבי פתח תקווה, שם שימש כעוזר במשך שש שנים, כשמאוחר יותר שימש כמאמן ראשי של הקבוצה מהמלאבס. בהמשך אימן פביאן בהפועל ניר רמת השרון, הפועל מרמורק ומכבי קביליו יפו.
3 צפייה בגלריה
שחקני הנוער של מכבי חיפה
שחקני הנוער של מכבי חיפה
שחקני הנוער של מכבי חיפה
(שחר גרוס)
פביאן התרגש מהתפקיד החדש ואמר: "אני גאה ושמח להצטרף למועדון כדורגל מכבי חיפה, זו מחמאה מאוד גדולה עבורי. מבקש להודות למר יענקל'ה שחר ולמועדון הירוק על הזכות וההזדמנות הגדולה להצטרף”.
“אני שמח לקבל על עצמי את התפקיד לצד האחריות הגדולה ומודע לאתגר המקצועי שמחכה לי. מטרת העל תהיה לעסוק בפיתוח שחקנים וקידומם וזה יהיה לצד הענקת ערכים תרבותיים וספורטיביים, במקביל לשאיפה למצוינות". הוסיף.
3 צפייה בגלריה
עופר פביאן
עופר פביאן
עופר פביאן
(יניב גונן)
היוצא מהתפקיד, איציק עובדיה, בירך על המהלך: "אנו שמחים לצרף למועדון את עופר פביאן בתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. עופר עתיר ניסיון בקידום ופיתוח שחקנים צעירים וליווה לאורך שנים שחקנים מוכשרים במסגרת נבחרות ישראל הצעירות. מדובר באישיות ערכית ומקצועית ואנו מאחלים לו בהצלחה רבה בתפקיד החדש".
גל אלברמן דיבר גם הוא ואמר: "אני שמח על הצטרפותו של עופר אלינו. מחלקת הנוער מקבלת איש עתיר ניסיון וידע בפיתוח שחקנים צעירים, שאת פירות עמלו, ללא ספק נראה בשנים הקרובות".