1 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(רויטרס)
אחרי שזכתה באליפות, פאריס סן ז’רמן חושבת על העונה הבאה והנושאים העיקריים הם המשך דרכו של קיליאן אמבפה וזהות המאמן הבא. בינתיים, הקבוצה תתארח אצל מונפלייה היום (שבת) למחזור הלפני אחרון של העונה בצרפת, ומאוריסיו פוצ’טינו התייחס במסיבת העיתונאים לכך וגם חזר לטראומה הספורטיבית הגדולה של הקבוצה העונה: אותה הדחה דרמטית על ידי ריאל מדריד מליגת האלופות.
למרות תצוגת הנפל וקריאות הבוז מהקהל שהגיעו בעקבות כך, פוצ’טינו, כך נראה, הצליח למצוא נחמה בהדחה כאשר טען: “היינו קרובים יותר להדיח את ריאל מדריד מהאלופות מאשר צ’לסי או מנצ’סטר סיטי. היינו מאוד קרובים, אבל זה נעלם. הצ’מפיונס הוא תמיד המטרה של המועדון כמובן. בסופו של דבר זכינו בליגה בצורה ראויה”.
כמו כן, נשאל המאמן על עתידו של אמבפה, כאשר לפי הדיווחים האחרון צפוי להכריז על עתידו בטקס הענקת פרסי העונה של ההתאחדות הצרפתית. “האם ידבר על עתידו? צריך לשאול את קיליאן”, אמר פוצ’טינו. “אני לא יודע מה הוא יגיד ואם ידבר, אבל מקווה שאלו יהיו בשורות טובות עבור פאריס”.
כמו כן, פוצ’טינו כאמור לא צפוי להמשיך במועדון ולפי התקשורת בצרפת, פ.ס.ז’ תפצה אותו בסכום שנע בין 10 ל-15 מיליון אירו. הוא מצידו דיבר לאחרונה ונשמע בטוח בהישארותו, אך ככל שחולף הזמן ברור יותר ויותר שהוא לא ימשיך.