1 צפייה בגלריה
ברנדלי קוואס וערן זהבי
ברנדלי קוואס וערן זהבי
ברנדלי קוואס וערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
גורם בסביבתו של סטיפה פריצה העריך היום (שישי) כי החלוץ הקרואטי לא יהיה חלק ממכבי תל אביב בעונה הבאה. למרות העובדה שיש לצהובים שתי אופציות עליו, אחת תלוית משחקים והשנייה של הקבוצה, אותו גורם סבור כי השחקן לא חלק מתהליך הבנייה של הקבוצה לעונה הבאה על פי המסרים שהוא מקבל ממנו.
נראה כי אם זה המצב, סביר להניח כי זה קשור יותר לחזרה האפשרית של ערן זהבי למכבי תל אביב. החלוץ צריך להחליט בימים הקרובים אם הוא חוזר למועדון של מיץ’ גולדהאר, כאשר על פי הערכה, אם היה שוקל ברצינות את ההצעה מברזיל הוא היה ממריא מהולנד ישר לשם כדי לבדוק את השטח ולא מגיע לישראל בתחילת השבוע בחזרה.
בכל מקרה, בסביבתו של זהבי מתעקשים שהוא עדיין לא קיבל החלטה על עתידו, אך כן טוענים כי זה או מכבי ת”א או בוטאפוגו. לכן, כולם מעריכים שבסופו של דבר מספר 7 יעדיף את ההצעה מהצהובים ולא מברזיל. כמובן שלנושא הזה תהיה השפעה ישירה על הסגל של מכבי ת”א בעונה הבאה. אין מקום לזהבי, פריצה וג’ורג’ה יובאנוביץ’ ביחד באותו הסגל ונראה כי בשל כך, הקרואטי ייפרד וימשיך לדרך אחרת.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
בעניין אחר, ברנדלי קוואס כבר קיבל מסרים שהוא לא ימשיך במועדון בעונה הבאה והצהובים יצטרכו להגיע איתו להסדר על התרת החוזה שכן יש לו הסכם לעונה נוספת. שחקן נוסף שלא יהיה חלק מהתכניות ויצטרך למצוא קבוצה אחרת, בין אם בהשאלה או העברה הוא אדוארדו גררו. ההחלטה על פארפה גויאגון תהיה של המאמן החדש.