2 צפייה בגלריה
איבן פרישיץ' חוגג
איבן פרישיץ' חוגג
איבן פרישיץ' חוגג
(טוויטר)
לאחר שמוקדם יותר השבוע הביא במו רגליו את הגביע האיטלקי לאינטר כשכיכב עם צמד ב-2:4 בגמר מול יובנטוס, בארץ המגף מדווח כי איבן פרישיץ’, שמסיים את החוזה שלו אצל הנראזורי בסוף העונה, לא ימשיך בשורות האלופה ויעזוב ללא תמורה.
על פי אותם הדיווחים, פרישיץ’ כבר סיכם את תנאיו בצ'לסי, כשנותרו פערים קטנים בין הצדדים שאמורים להיפתר בקרוב. אינטר, שרוצה לשמור אצלה את הקרואטי, הגישה לו הצעה לשנתיים בהן ירוויח 4.5 מיליון אירו, אך פרישיץ’ מצידו מעוניין בחוזה לשלוש שנים ושכר גבוה יותר.
הקרואטי שיחק העונה 47 פעמים, בהן כבש תשעה שערים ובישל שמונה נוספים. הוא נמצא במועדון ממילאנו משנת 2015 (יצא בשאלה לבאיירן מינכן באמצע), ולבש את המדים הכחולים-שחורים 252 פעמים בהן מצא את הרשת 54 פעמים, ובאמתחתו 48 בישולים.
2 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו ואיבן פרישיץ' חוגגים
רומלו לוקאקו ואיבן פרישיץ' חוגגים
רומלו לוקאקו ואיבן פרישיץ' חוגגים
(רויטרס)
משחקן שעשוי לעזוב את אינטר לשחקן ששמו נקשר עם חזרה אפשרית לצד הכחול של מילאנו. רומלו לוקאקו, שהתבטא בעבר בראיון ונתן רמיזה שיחזור לנראזורי בעתיד והרגיז מאוד את אנשי צ’לסי, פרסם היום באינסטגרם הסתייגות מאמירות שקשרו אותו לחזרה לאיטליה. כזכור, סוכנו של הבלגי התראיין בנוגע לעתידו של החלוץ ולא שלל באופן חד משמעי חזרה לארץ המגף, ועל כך לוקאקו כתב: “לעולם לא אתן למישהו לדבר בשמי. אני שומר על שתיקה ומתרכז בלסיים את העונה בצורה הטובה ביותר עם המועדון, אז אם מישהו רוצה לומר משהו עליי או על הקבוצה שלי – שלא ידבר בשמי”.