2 צפייה בגלריה
ססק פברגאס
ססק פברגאס
ססק פברגאס
(רויטרס)
ססק פברגאס, אקס ברצלונה, צ’לסי וארסנל, הודיע היום (שישי) שלא ימשיך בשורות מונאקו, בה שיחק בשלוש וחצי העונות האחרונות. “הראש שלי צריך מקום אחר", אמר הקשר. המשחק האחרון של הספרדי היה אי שם בספטמבר של השנה שעברה, שכן הוא נפצע ולא שב לשחק עד עתה.
"זו לא הייתה רק השנה הגרועה בקריירה שלי ככדורגלן, אלא השנה הגרועה בחיי. כשאני לא שמח בכדורגל, אני לא יכול להיות מאושר בחיים. סבלתי הרבה השנה, זה היה קשה נפשית", הוסיף.
למרות האמירות הללו, פברגאס לא מוכן לתלות את הנעליים וכבר מחפש את האתגר הבא שלו: "למען האמת, קיבלתי כמה שיחות טלפון בשבועיים האחרונים ממאמנים שלי בעבר כדי לראות אם אני מוכן להצטרף אליהם, אבל השנה הזו הייתה כל כך גרועה שאני לא יכול לסיים ככה, בטח שלא אחרי שבניתי את כזו קריירה. אני רוצה להמשיך לשחק”. שנשאל היכן יוכל למצוא את עצמו בעונה הבאה, ענה: "אני פתוח לכל דבר, אני רק רוצה ליהנות, המקום לא ממש משנה. אני הולך למצוא פרוייקט חדש ולראות לאן העתיד לוקח אותי".
2 צפייה בגלריה
ליאו מסי עם ססק פברגאס
ליאו מסי עם ססק פברגאס
ליאו מסי עם ססק פברגאס
(רויטרס)
לקשר שהגיע למונאקו מצ’לסי בינואר 2019 יש 68 הופעות בקבוצה מהנסיכות, בהן כבש ארבעה שערים ובישל עוד תשעה. הוא מתהדר בתארים כמו הגביע והליגה הספרדית עם ברצלונה ופעמיים אלוף אנגליה ומחזיק הליגה האירופית עם צ’לסי, אך הוא כמובן זכור בעקבות היותו חלק מדור הזהב של נבחרת ספרד שזכה בשני טורנירי יורו ובמונדיאל, כשהוא בישל את שער הניצחון לאנדרס אינייסטה בגמר נגד הולנד בדרום אפריקה ב-2010.