2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה חוגגים אליפות
אוהדי מכבי חיפה חוגגים אליפות
אוהדי מכבי חיפה חוגגים אליפות
(עמרי שטיין)
קצת יותר מ-48 שעות לפני משחק הרדיוס של בני סכנין מול מכבי חיפה באצטדיון שלמה ביטוח, ולפי שעה במועדון טרם העבירו לירוקים את כמות הכרטיסים שהם מתכננים להקצות לאלופה. בסכנין טוענים שיש עיכוב טכני וכבר היום (ראשון) יופשרו לטובת היריבה כ-6,000 כרטיסים.
ההערכה היא שאם מכבי חיפה תרצה כמות נוספת של כרטיסים, יופשרו לטובתה לפחות עוד 2,000 כרטיסים והכול בהתאם לביקוש. אוהדי סכנין, לפחות בחלקם, הביעו את כעסם על בקשת המועדון שעונש הרדיוס יהיה על המשחק מול מכבי חיפה, והביעו את כעסם ברשתות החברתיות. למרות זאת, בסכנין מצפים ל-1,500 אוהדים של הקבוצה שיגיעו לצפות במשחק.
במישור המקצועי, בסכנין כבר מבינים שהכרטיס לאירופה כבר אינו תלוי בהם, אלא בתוצאות שמכבי נתניה תשיג. ניצחון של נתניה במחזור הקרוב בנוסף למעידה של סכנין מול מכבי חיפה, וסיפור אירופה יישאר כחלום בלבד.
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(עמרי שטיין)
יו"ר המועדון, מוחמד אבו יונס, הודיע כבר לפני חודש שהוא אינו ממהר עם ההחלטה לגבי זהות המאמן לעונה הבאה, אבל ההערכה היא שאבו יונס, בניגוד לשמועות שהוא מחפש מאמן, יבחר בחיים סילבס ויציע לו חוזה לעונה הבאה. סילבס ממשיך לשמור על קור רוח בכל מה שקורה לגבי עתידו, למרות שלדעת גורמים במועדון היה ראוי למנות מאמן ולהתחיל את ההכנות לעונה הבאה, שכן יש לא מעט שחקנים בסימן שאלה.