2 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
אדן הזאר
(La Liga)
ריאל מדריד מתכוננת לישורת האחרונה של העונה. אחרי שהבטיחה את הזכייה באליפות ה-35 שלה, הקבוצה מהבירה חושבת רק על גמר ליגת האלופות נגד ליברפול בעוד שבועיים, אבל הערב (ראשון, 20:30, שידור חי בערוץ ONE) היא תפגוש את קאדיס. אדן הזאר יפתח בספסל, בזמן שקארים בנזמה, ויניסיוס ג’וניור וקורטואה יזכו למנוחה.
הרכב ריאל מדריד: אנדריי לונין, לוקאס ואסקס, חסוס ואייחו, אדר מיליטאו, נאצ’ו פרננדס, קאסמירו, פדריקו ואלוורדה, טוני קרוס, רודריגו, מרקו אסנסיו ומריאנו דיאס.
קרלו אנצ’לוטי דיבר על הזאר לקראת המשחק ואישר שהבלגי יישאר בלבן: “הזאר ימשיך איתנו בעונה הבאה. התוכנית שלו ברורה והוא רוצה להראות את האיכויות שלו ואוכל לעשות ככה יותר רוטציות. הוא גם ישחק במשחק הקרוב. מי הכי הפתיע אותי? ואלוורדה, רודריגו וקמאבינגה. את השאר כבר הכרתי”.
המאמן נשאל גם על ליברפול ומוחמד סלאח, שטען שהוא הטוב ביותר בעולם בעמדה שלו: “אני מסכים עם סלאח, זה באמת ככה. כל השחקנים שנו הם צנועים ונותנים כבוד. אין כאן שחקנים רברבנים ובחיים לא ראיתי חדר הלבשה כמו זה של ריאל מדריד. החוזה החדש של מרסלו? לא דיברנו עדיין על עתיד המועדון, אנחנו כרגע חושבים על גמר האלופות”.
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
גג של צוללת: איך יראה אצטדיון ויאריאל?