4 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים בחדר ההלבשה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים בחדר ההלבשה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים בחדר ההלבשה
(באדיבות המועדון)
המחזור ה-32 בליגת נערים ב' – על, קבע היום (שבת) באופן סופי כי מכבי פתח תקווה היא מחזיקת צלחת האליפות לעונת 2021/22, אחרי שניצחה 0:5 בנשר את נועלת הטבלה. עוד בצמרת: ניצחונות למכבי תל אביב ומכבי נתניה, כשהראשונה שמרה על המקום השני, בעוד נתניה עלתה למקום השלישי על חשבונה של מכבי חיפה.
בתחתית, הפער בין בית"ר ירושלים, שנמצאת מעל הקו האדום אחרי שניצחה את ק”ש, לבין הפועל ראשון לציון, שנמצאת מתחת לקו האדום, גדל לכדי ארבע נקודות, כשנותרו בקופה שש נקודות בלבד. בני יהודה חלפה על פני הפועל פתח תקווה בטבלה, אחרי שניצחה אותה 3:5 במשחק משוגע. בני סכנין הפסידה 2:0 לאשדוד וירדה לליגת המשנה.

הפועל ראשון לציון – מכבי תל אביב 1:1

ראשון לציון מסרבת לרדת ליגה. נכון, בית"ר ירושלים ניצחה והגדילה הפער בין השתיים, אבל עדיין יש סיכוי תאורטי להישרדות בעונה כל כך לא פשוטה מבחינת הכתומים. ראשון לציון הובילה 0:1 משער של שגיב קלאמרו במשך 95 דקות, אך אז הגיע שער דרמטי במיוחד של מכבי תל אביב, שקבע 1:1 בסיום. במחצית הראשונה התל אביב גם החמיצו בעיטת עונשין מ-11 מטרים. מכבי תל אביב תסיים, ככל הנראה, במקום השני בטבלה, בוודאי אחרי הפסדה החמישי במספר העונה של מכבי חיפה היום.

הפועל רעננה – מכבי חיפה 1:2

אחרי שהירוקים מהכרמל רשמו בשבוע שעבר 0:1 על מכבי פתח תקווה והנחילו להם הפסד ראשון העונה בליגה, השבוע זה פשוט לא הלך להם. רעננה הייתה דומיננטית יותר ולקחה את שלוש הנקודות. יש שיגידו כי החום הוא זה שגרם להפסד, אבל את הטענות כדאי לשמור בבטן. אמיר יהודאי ואיתי זפרני כבשו לזכות רעננה והביאו לה ניצחון יוקרתי במיוחד בבית. רעננה, אם תנצח בשני המשחקים שנותרו לה, תסיים במקום החמישי והמכובד בטבלה, לפני הפועל תל אביב, שנכון לכרגע דולקת אחריה עד כדי נקודה אחת בלבד. חיפה ירדה למקום הרביעי, אחרי ניצחונה של מכבי נתניה.

הפועל קריית שמונה – בית"ר ירושלים 1:0

לקריית שמונה לא היה הרבה על מה לשחק, מלבד לשמור על כבודה בבית. מי שהגיעה חדורת מוטיבציה, זו קבוצתו של חיים בן דוד, שידעה שהכל תלוי בה. רק ניצחון ירים את הרוחות במועדון, ובדיוק כך היה. שער בודד של אריאל בן דוד, בנו של המאמן, קבע את תוצאת המשחק. נכון לכרגע, הבית"רים מעל הקו האדום, אלא שהמקום ה-14 לוקח למשחק מבחן. כשנותרו שני משחקים לסיום העונה, הפער בינה לבין הפועל ראשון לציון עומד על ארבע נקודות. הכל פתוח בתחתית הטבלה.
4 צפייה בגלריה
אריאל בן דוד והחבר'ה בחדר ההלבשה
אריאל בן דוד והחבר'ה בחדר ההלבשה
אריאל בן דוד והחבר'ה בחדר ההלבשה
(באדיבות בית"ר ירושלים)

בני יהודה תל אביב – הפועל פתח תקווה 3:5

חגיגת שערים בשכונת התקווה. בני יהודה תל אביב כבר הוליכה 0:3 משערים של ניב יחזקאל, אבי סאלם ובן יפת, אלא שדקות לפני שריקת הסיום של המחצית הראשונה, הפועל פתח תקווה צימקה משער של רוי (אהוד) גבריאל. בדקה ה-50, התל אביבים עלו ליתרון של 1:4 משער של עמית פרסקו, אריאל סויסה וליאור ג'אן צימקו ל-4:3 ובדקה ה-78, ניב יחזקאל, שהשלים צמד, קבע את תוצאת המשחק לזכותה של בני יהודה תל אביב. בזכות הניצחון של הכתומים, עברו הם בטבלה את הפועל פתח תקווה ועלו למקום השביעי.
4 צפייה בגלריה
הכובשים מימין אבי סלאם, עמית פרסקו, בן יפת וניב יחזקאל
הכובשים מימין אבי סלאם, עמית פרסקו, בן יפת וניב יחזקאל
הכובשים מימין אבי סלאם, עמית פרסקו, בן יפת וניב יחזקאל
(באדיבות המדיה של בני יהודה תל אביב)
4 צפייה בגלריה
בני יהודה
בני יהודה
בני יהודה
(באדיבות המדיה של המועדון)

הפועל תל אביב – בית"ר טוברוק 1:3

בהפועל תל אביב לא יוותרו בקלות להפועל רעננה על המקום החמישי העונה. האדומים מתל אביב רשמו את ניצחונם ה-15 במספר העונה בזכות שערים של עידו שבתאי (צמד) ושגיב אלבז. צימק לטוברוק: ארימיאס מספין. תוצאה לא כל כך טובה מבחינתה של טוברוק, שעדיין נמצאת בסכנה כשלזכותה 36 נקודות, בעוד לבית"ר ירושלים 34 ולהפועל ראשון לציון 30. הקרב בתחתית יימשך עד לסיום העונה.
ביתר המשחקים: מכבי נתניה ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל רמת גן משערים של אוראל שלומי ואיתי מוסלי. יובל טונדובסקי צימק התוצאה. הניצחון העלה את היהלומים למקום השלישי בטבלה, זאת אחרי שהירוקים מהכרמל נחלו היום הפסד ברעננה. הפועל חדרה ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע משערים של סיף חלבי ואגם יהודה. בני סכנין ירדה היום רשמית לליגת נערים ב' ארצית צפון, אחרי שהפסידה בביתה 2:0 למועדון ספורט אשדוד שנותרה בליגה לעונה נוספת. אורי מלכה ורואד סייף כבשו לאשדוד.