1 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח מוחלף
מוחמד סלאח מוחלף
מוחמד סלאח מוחלף
(רויטרס)
דאגה גדולה בליברפול אחרי הזכייה בגביע האנגלי. אחרי חצי שעה הערב (שבת) בגמר הגביע האנגלי מול צ’לסי, מוחמד סלאח נאלץ להתחלף בדיוגו ז’וטה כאשר לא יכול היה להמשיך. ככל הנראה מדובר במתיחה במפשעה, אך המצרי כמובן ייבדק בקרוב על מנת לאבחן בדיוק מהי הפגיעה.
מדובר בדאגה גדולה מאוד עבור יורגן קלופ בשל העובדה כי בעוד שבועיים, ב-28 במאי, ייערך גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד בפאריס. לאחר שהתברר כי יפגוש את ריאל, סלאח עצמו התראיין בנושא וטען כי מבחינתו זהו הזמן לנקמה, כשכזכור באותו גמר ב-2018 הוא נפצע אחרי היתקלות עם סרחיו ראמוס ולא לקח חלק בהפסד 3:1 לריאל.
יורגן קלופ התייחס אחרי הזכייה בגביע למצבו של סלאח, וגם של וירג’יל ואן דייק שנפצע, ואמר: “אני חושב שהמצב של סלאח גרוע יותר מאשר ואן דייק”. המצרי עצמו עדכן: “גמר הצ’מפיונס? ברור שאהיה כשיר בזמן”.
הקפטן ג’ורדן הנדרסון אמר: “אנחנו כאן כדי לזכות בתארים, אנחנו עובדים קשה מאוד כל העונה. האוהדים ראויים לזכייה הזו וגם המועדון. זה רגע מיוחד עבורנו אחרי הרבה שנים שליברפול לא הייתה במעמד הזה. זכינו בשני גביעים, אנחנו רוצים להמשיך ככה ולראות בכמה נוכל לסיים את העונה”.
מן העבר השני תומאס טוכל, המאמן המפסיד, אמר בסיום: "יש לנו את כל מה שצריך כדי לזכות בגביעים, הוכחנו זאת דרך אגב. יש לנו גביע עולם למועדונים וסופר קאפ אירופי ואני לא מצטער שזה היה בתחילת העונה ובחורף. היינו טובים בליגת האלופות, חזקים בשני הגביעים המקומיים, אנחנו יכולים לייצר הופעות שיא, אבל מנצ’סטר סיטי וליברפול הראו שצריך גם עקביות”.
צפו: שחקני ליברפול בטירוף מהזכייה בגביע