1 צפייה בגלריה
ראול דה תומאס
ראול דה תומאס
ראול דה תומאס
(La Liga)
המחזור ה-37 בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם המשחק המסקרן בין אספניול לוולנסיה שנערך בברצלונה. שתי הקבוצות רצו לצאת מהתקופה הרעה שלהן, שכן המארחת לא ניצחה כבר חמישה מחזורים, ואילו העטלפים לא הצליחו לצאת עם ידם על העליונה כבר שמונה משחקים בכל המסגרות. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, סלקום TV ופרטנר TV.
האורחת פתחה מצוין את ההתמודדות ולאחר אין ספור ניסיונות היא גם באה על שכרה כשמקסי גומס העלה את העטלפים על לוח התוצאות בדקה ה-37, אלא שראול דה תומאס לא התרגש מהפיגור ועשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב כשכבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה את ה-17 שלו העונה. במחצית השנייה שתי הקבוצות לא היו חדות מספיק והרבו להחמיץ, והודות ליכולת טובה של השוערים, המשחק נגמר בחלוקת נקודות.
החלוץ השווה את מאזן השערים שלו לזה של ויניסיוס, והוא מדורג במקום השלישי בטבלת מלכות הכיבושים בספרד כשרק יאגו אספאס (18) וקארים בנזמה (27) מקדימים אותו. האורחת ממוקמת עשירית עם 45 נקודות, בעוד הכחולים במקום ה-13 עם 41. במחזור הבא, שכן הוא מחזור הסיום, ייצאו הקטלונים להתארח אצל גראנדה ויקוו לסיים את העונה בטעם טוב. העטלפים מנגד, יארחו את סלטה ויגו במטרה להשיג שלוש נקודות ראשונות מאז חדש מרץ.