1 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח וזקאריה
מוחמד סלאח וזקאריה
מוחמד סלאח וזקאריה
(אינסטגרם)
ליברפול השלימה אתמול (שבת) זכייה חלומית בגביע האנגלי על חשבון צ’לסי, עליה גברה בפנדלים בפעם השנייה העונה. מדובר בתואר השני של המייטי רדס ב-2021/22, כשחניכיו של יורגן קלופ ניצחו את הבלוז בוומבלי גם עבור גביע הליגה. האדומים שעדיין יכולים לזכות בפרמייר ליג ובליגת האלופות מפנטזים על קוואדרופל היסטורי ושמרו את החלום בחיים.
מוחמד סלאח ו-וירג’יל ואן דייק סבלו מפציעות במהלך הגמר, אולם הכוכב המצרי הרגיע כשהצהיר שיהיה כשיר למפגש מול ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות. בסיום ההתמודדות, סלאח ריגש כאשר הזמין את חברו לנבחרת מצרים לשבר, מואמן זקאריה, לחדר ההלבשה של ליברפול על מנת לחגוג את הזכייה בתואר.
זקאריה סובל מ-ALS מאז 2020, מה שגורם לו לאבד עם הזמן שליטה בשרירים רצוניים, אך סלאח והחברים הצליחו לשמח אותו מאוד ולרקוד איתו בחדר ההלבשה בוומבלי. באנגליה שיבחו את המחווה של סלאח: “זה היופי של המשחק, זאת הסיבה שהכדורגל קיים”.
בתקשורת האנגלית התייחסו כמובן לזכייה של המייטי רדס. ב’סאן’ נכתב: “שניים הושגו, עוד שניים נותרו”. גם ב’טלגרף’ הלכו על כותרת דומה. ב’אקספרס’ נכתב: “יש לנו המראה”. לאדומים מחכה משחק מול סאות’המפטון ביום שלישי ב-21:45, ובו הם ינסו לשמור גם על חלום האליפות שלהם בחיים.