3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(מיכה בננו)
הפועל באר שבע תפגוש הערב (שני, 20:30) את מכבי תל אביב לקרב ישיר על המקום השני בליגת העל. החבורה מהנגב רוצה להבטיח את הסגנות, כשברקע יש גם את גמר הגביע נגד מכבי חיפה. לקראת ההתמודדות, אליניב ברדה ואיאד אבו עביד דיברו במסיבת עיתונאים.
אליניב ברדה אמר: “אני תמיד אעלה עם ההרכב הכי חזק שיש לנו ומה שעומד לרשותי, כמובן תוך כדי התחשבות בפציעות ודברים כאלה ואחרים. מבחינתי הכי חשוב לנצח במשחק הקרוב. אנחנו עובדים כל הזמן, כל הזמן מבקרים את עצמנו ומסתכלים מה עשינו פחות טוב ויותר טוב. לצערי הפסדנו במשחק האחרון משחק שהיו בו הרבה דברים טובים. לא ניצלנו מצבים וזה היה בעוכרינו כי שילמנו מחיר.
היכולת הייתה יחסית טובה, אבל התוצאה מאוד מאכזבת. אנחנו צריכים לדעת להרוג משחקים, אבל זה מאחורינו ולומדים גם מזה, ממשיכים קדימה. היינו במקום השני המון זמן במשך העונה, וזה משהו שלא נרצה לוותר עליו בשום פנים ואופן. יש כמה שחקנים עם רגישויות וסכנה לצהובים, נעשה את החושבים, יש לנו אימון מסכם ונקבל את ההחלטות”.
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(ראובן שוורץ)
איאד אבו עביד אמר: “מהצד זה היה נראה שבמחצית הראשונה היה צריך להיות 0:2 או 0:3 במשחק הקודם מול מכבי ת”א, לצערי לא השכלנו לנצח. אני חושב שבהזדמנות הראשונה שהם הגיעו הם הבקיעו וזה שיבש את המשחק. היה חסר הגרוש ללירה, כואב, אבל יש משחק חשוב מול מכבי ת”א בבית שלהם ונצטרך לבוא ולהוכיח את עצמנו עוד פעם”.
על ספיגת הכרטיסים הצהובים בקבוצה אמר: “זה מפריע בסופו של דבר לקבוצה, אבל יש לב”ש סגל מספיק רחב ולכל שחקן שיוצא יש מחליף ראוי. מבחינה אישית כאב לי מאוד והציק לי, כשאתה לא יכול להשפיע על המשחק זה עוד יותר כואב. גמר הגביע? כמו שאמר אליניב, יש לנו משחק חשוב. אנחנו נלחמים על המקום השני וההכנה לגמר מתחילה במשחקים האלה. כמובן שזה שונה אם מגיעים אחרי ניצחונות או עושים פנצ’ר בדרך”.
3 צפייה בגלריה
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד
(מרטין גוטדאמק)
על הזימון של מיגל ויטור לנבחרת ישראל אמר: “זה נחמד מאוד בשביל מיגל ואם יש מישהו שמגיעה לו אזרחות זה הוא. מדובר בדמות למופת, דמות לחיקוי, כשהגעתי הוא עזר לי להתאקלם מהר ומבחינה מקצועית הנבחרת רק תרוויח מהניסיון שלו. חד משמעית הוא הבלם הכי טוב ששיחקתי איתו, אני לומד ממנו כל משחק וכיף לי לשחק איתו”.