1 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
(רויטרס)
למרות שעוד מחזור אחד נותר לפנינו בסרייה א’, הערב (ראשון) המחזור ה-37 סיפק יורדת שנייה מתוך שלוש, לאחר שגנואה נכנעה 3:0 לנאפולי ונשרה לליגת המשנה אחרי 15 שנים בליגה הבכירה. במשחק נוסף, ססואולו גברה 1:3 על בולוניה. המשחק שודר בערוץ ONE2 למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

נאפולי – גנואה 0:3

האורחת קיוותה לייצר הפתעה שהייתה משאירה אותה חזק במאבק ההישרדות לקראת המחזור האחרון, אבל לא הצליחה לייצר מומנטום מה-1:2 על יובנטוס במחזור הקודם וירדה רשמית מחזור אחד לפני הסיום. הפער מסלרניטנה שנמצאת בחוף מבטחים עומד אומנם על שלוש נקודות, אך בזכות היתרון של הקבוצה מהמקום ה-17 במפגשים הישירים, לגנואה אין סיכוי לחלוף על פניה והיא הצטרפה לוונציה בדרך לליגה השנייה. הפרטנופיי לעומתם, הבטיחו רשמית את המקום השלישי.
וקיטור אוסיהמן היה זה שפרץ את הסכר עם נגיחה מתוך הרחבה בדקה ה-32 אחרי מסירת אמן של ג’ובאני די לורנצו. לורנצו איסינייה הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-65 וסטניסלב לובוטקה השלים בדקה ה-81 בתום מבצע אישי נפלא. בסיום, אינסינייה, שיעזוב את נאפולי בתום העונה, נפרד מהקהל המקומי אחרי שחתם את משחק הבית האחרון שלו במועדון בו גדל ורשם 433 הופעות, במהלכן כבש 122 שערים ובישל 95.

בולוניה – ססואולו 3:1

המשחק נפתח בצהרי יום שמשי ונהדר באצטדיון רנאטו דלארה בבולוניה. המשחק התחיל טוב עבור המארחים, שהשכילו לתקוף ולהגיע למספר הזדמנויות טובות. אולם, מי שעלתה ראשונה על לוח התוצאות זו דווקא האורחת. דומניקו ברארדי בישל לג’יאנלוקה סקמאקה את השער הראשון בדקה ה-35.
במחצית השנייה הגיע הרגע הגדול של המשחק. בדקה ה-75 יצאה ססואלו להתקפה מהירה מצד ימין שהסתיימה בכדור רוחב שנבלם וניתז לאוויר. מי שהיה שם וחיכה לכדור היה ברארדי, שעלה למספרת מרהיבה וכבש שער שסביר להניח יהיה גם שער המחזור. זה כבר 0:2 לססואלו. בדקה ה-80 זו כבר תבוסה. הפעם זה שוב סקמאקה שכובש, הפעם מבישול של דוידה פראטסי ובכך מעלה את ססואלו ל-0:3. בדקה ה-91 ובתוספת הזמן, בולוניה צימקה את התוצאה ל-3:1 בזכות פנדל מדויק של ריקרדו אורסוליני.