1 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
לפני חודשיים נובאק ג’וקוביץ’ היה נראה אבוד. קשה היה להמר עליו שייקח גראנד סלאם ובוודאי ברולאן גארוס שכבר הלך והתקרב. אולם דברים משתנים בסבב העולמי במהירות גדולה ונובאק כמו נובאק אף פעם לא נשבר והיום (ראשון) כבר נראה כמי שחוזר לעצמו עם זכייה בטורניר המאסטרס היוקרתי ברומא אחרי 0:6, 6:7(5) על סטפנוס ציציפאס.
המדורג ראשון בעולם, שרשם ניצחון 1,001 בקריירה ונכנס כבר אתמול לרשימה מכובדת ביותר, פירק את ציציפאס בסט הראשון עם 0:6 מהדהד. במערכה השנייה הוא כבר מצא את עצמו בפיגור 5:2, אך גם מזה עם שקט נפשי, סבלנות וכמובן האיכויות הבלתי נגמרות הוא כפה 5:5 ובהמשך שלח את המערכה לשובר שוויון, שם הוא כבר השאיר את היווני ללא תשובות ושוב, עם המקום השני.
זו הייתה זכייה שישית של הסרבי בטורניר החימר רומא, אך לא פחות חשוב מכך – יגיע בכושר פנטסטי לרולאן גארוס, שם ינסה לשמור על התואר שלו מהשנה שעברה ולהשתוות לרפאל נדאל בפסגת התארים ההיסטורית. כמובן שעל רקע השנה ההזויה שלו, זה היה תואר ראשון של הג’וקר ב-2022.
מוקדם יותר היום, איגה שפיונטק, המדורגת ראשונה בעולם שהשתלטה על הסבב מאז פרישת אשלי בארטי, חגגה גם ברומא עם גביע חמישי ברציפות ורק השנה. הפולנייה החזקה ניצחה 2:6, 2:6 את אונס ג’אבור הטוניסאית, המדורגת שביעית בעולם, והמשיכה את רצף הניצחונות הבלתי נתפס שלה שעומד על 28.