1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אוסקר גלוך
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אוסקר גלוך
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אוסקר גלוך
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב מכינה חוזה חדש לאוסקר גלוך ותפתח בקרוב במשא ומתן רשמי עם סוכנו, שחר גרינברג. המטרה של הצהובים היא להחתים את השחקן על חוזה ארוך טווח, שכן להסכם איתו נותרו עוד שתי עונות. המשמעות היא כי בעוד שנה וחצי (ינואר 2024) הוא יהיה יכול לנהל מו”מ על עזיבתו ללא תמורה והצהובים לא רוצים בכלל להגיע למצב שכזה. כמו כן, במועדון מודעים להתעניינות הגוברת סביבו מאירופה, מעריכים כי בעקבות היורו עד גיל 19 העניין סביבו רק יעלה, אך לא מתרגשים מכך.
“אוסקר הוא פרויקט של המועדון. אנחנו מושקעים בו ואנחנו רוצים אותו איתנו. הוא צריך לקבל חוזה ארוך טווח להרבה שנים וזו המטרה”, אמרו גורמים בסביבת מכבי ת”א. יכולתו הטובה של גלוך, שבאה לידי ביטוי עם שני שערים חשובים במשחקים האחרונים בסמי עופר מול מכבי נתניה (שער ניצחון) ומול מכבי חיפה (כבש את השלישי ב-1:3), כמו גם הדברים שהראה עוד לפני כן בפלייאוף העליון, גרמו למועדון להתקרר סביב חמודי כנעאן ממ.ס. אשדוד.
היכולת של גלוך היא נדבך אחד שהובילה להתקררות, אך גם הדרישות הכספיות של אשדוד ולא פחות חשוב מכך, הפציעות הרבות מהן סבל העונה, הדליקו נורות אדומות בקריית שלום. “הפציעות של כנעאן מדאיגות, אין ספק. זה משהו שגם צריך לחשוב עליו. צריך לבדוק למה זה קורה ומאיפה זה מגיע, לעשות חישוב מדוקדק של הדברים בתוספת מה שאנחנו נצטרך להציע מבחינה כספית ולתת בתמורה כשחקנים, ובנוסף להסתכל גם על מה שיש אצלנו ולהגיע למסקנה האם זה מהלך ששווה לעשות. אין ספק שהוא שחקן טוב מאוד אבל כרגע, זה לא המהלך החשוב ביותר מבחינתנו”, העידו בסביבת המועדון, שם גם הדגישו כי לא שוחחו כלל עם ג’קי בן זקן על הנושא.
כמו כן, במכבי ת”א הולכת וגוברת האמונה כי ערן זהבי יכריז השבוע על חזרתו למועדון. גם חזרתו של ולדימיר איביץ’ היא בעלת סיכויים גבוהים בשלב הזה. הערב (שני, 20:30) יערוך מלאדן קרסטאיץ’ את משחק הבית האחרון שלו כאשר הצהובים יארחו את הפועל באר שבע. המאמן ביקש משחקניו להגיע עם הגישה הנכונה שהם מפגינים בשני המשחקים האחרונים שנערכו בחיפה, ולשמח את הקהל שיגיע לבלומפילד בפעם האחרונה כקהל הביתי. דן גלזר ישוב מהרחקה, בעוד שדן ביטון כבר לא ישוב לשחק העונה. ז’וסוואה סה ינסה לחזור לכשירות לדרבי. בסוף החודש תמסור מכבי ת”א הודעה לשחקניה המושאלים מי מהם מתחיל את אימוני טרום העונה עם הקבוצה ומי יוצא להשאלה נוספת.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.