2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב אמנם חוותה קושי העונה בליגה הסגירה מול היריבה העירונית מהפועל, אך נראה שברבע גמר פלייאוף ליגת ווינר סל היא בהחלט יודעת מה היא עושה. הצהובים יכולים להיות מאוד מרוצים לאחר שעלו ל-0:2 בסדרה עם ניצחון 86:93 שקירב אותם משמעותית לחצי הגמר.
מאמן מכבי תל אביב, אבי אבן, אמר בסיום: “אני חושב שכבר דיברנו על הסיפור הזה של להחזיק את ההפרש, גם כשאנחנו יורדים למטה. עשינו כמה סלים חשובים, נכנסו לאיזה סחרור התקפי ולא עשינו דברים טובים אבל אני שמח שידענו לצאת מזה. בסופו של דבר, שמרנו על ההפרש עד הסוף והצלחנו לנצח. ג’ייקובן (בראון) קלע כמה סלים מטורפים אבל ניצחנו”.
עוד הוסיף אבן: “נתנו להם לחזור, שמח שידענו לעשות את הדברים הנכונים בשביל ה-0:2. יום רביעי משחק חדש. נתנו להם לחזור דרך טעויות של חוסר ריכוז. אין סיבה לכך שיפתח זיו לא שיחק היום, השתלשלות העניינים גרמה לכך שלא שיחק אך זה לא מעיד על כלום. נכנסו ללופ ולחץ ודיברנו הרבה על עמידה נכונה”.
על האווירה המתוחה אמר מאמן הצהובים: “אני בתוך המשחק ואני לא באמת מרגיש את המסביב, לא הרגשתי משהו מיוחד. השחקנים של הפועל שאבו אנרגיות מהקהל וזה עזר להם לחזור. קודם כל, גם במחצית השנייה, בסוף הרבע ירדנו עם 13 הפרש ועם דקה של חוסר ריכוז ירדנו להפרש חד ספרתי. זה קורה וזה חלק מהמשחק, החוכמה היא להגיב. אני שמח שהשחקנים ידעו לנצח את המשחק”.
2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(חגי מיכאלי)