2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)
המחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה הספרדית שוחק הערב (ראשון) וסיפק לנו מספר תוצאות מסקרנות כשבמוקד, ריאל מדריד סיימה ב-1:1 מול קאדיס, ואילו ברצלונה נפרדה ב-0:0 מול חטאפה וסיימה במקום השני בלה ליגה שהעניק לה מקום בסופר קופה בעונה הבאה.
מאמן ברצלונה, צ’אבי, אמר בסיום ההתמודדות: “המטרה העיקרית שלנו הייתה לסיים במקום השני ועשינו את זה. בהתחשב במקום שבו היינו בין החודשים נובמבר לינואר זה בהחלט מספק. היה משחק קשה והתיקו עזר לשתי הקבוצות. שמענו שסביליה השוותה ואז השחקנים לא ידעו מה לעשות. חבל שלא זכינו באף תואר. היה לי את החלום הזה ולא הגשמנו אותו, אבל העפלנו לליגת האלופות ולסופר קופה”.
על כך שאוסמן דמבלה לא שותף אמר המאמן: “העליתי את 11 השחקנים הערב על סמך מה שראיתי באימונים. זה היה בגלל מצבים ספציפיים, היום החלטתי את זה. גם אדאמה טראורה לא שיחק”.
צ’אבי המשיך: “נראה מה יקרה עם ריקי פוץ’, עלינו לתכנן היטב את המצב ולהיות מהירים. הדירקטוריון, מאטו וג'ורדי כולם יודעים על מה שלדעתי היה חסר לנו כדי להתחרות על אליפות. צריך להסתכל על המצב הכלכלי של המועדון, אבל אבל אנחנו חייבים לחזור להתמודד שוב על תארים. אנחנו כבר צריכים לתכנן את העונה הבאה, אין לנו הרבה זמן והיא מתחילה רק בעוד חודשיים וחצי. אנחנו צריכים כבר דעת מעכשיו מה יהיה המצב הכלכלי”.
2 צפייה בגלריה
ריקי פוץ'
ריקי פוץ'
ריקי פוץ'
(האתר הרשמי של ברצלונה)
צ’אבי הוסיף: “החזרה לתחרות על האליפות תלויה במצב הכלכלי שלנו. אם נהיה יותר סובלניים, אני אופטימי שנצליח לחזור לזה. לא הצלחנו להתמודד עם ריאל העונה ולא להתמודד על שאר התארים, המקום השני הזה הצלנו עונה שיכולה הייתה להיות הרבה יותר גרועה”.