2 צפייה בגלריה
יואב כץ וניר קלינגר
יואב כץ וניר קלינגר
יואב כץ וניר קלינגר
(עמיחי הילמן)
מאמן הפועל חיפה הטרי, ניר קלינגר, יקיים היום (שני) ישיבת צוות ראשונה לקראת העונה הבאה במטרה לנסות וללמוד על הבעיות שיש לפתור, כאשר בין היתר המאמן יצטרך לפני הכל לקבל החלטות לא פשוטות לגבי חלק גדול מהשחקנים, ובכללם זרים שמסיימים חוזה. בד בבד, נראה שאוהדי הקבוצה שקיבלו ברגשות מעורבים את ההחלטה למנות את קלינגר, מתחילים לעכל את המינוי ומבינים שרק אם האוהדים יתגבשו כיחידה אחת סביב המאמן הוותיק והקבוצה, ניתן יהיה להביא את הקבוצה למקומות הרבה יותר טובים.
אגב, ארגון “הלב האדום” שהפך להיות דומיננטי מאוד, קיים אתמול פגישת עבודה ורקם לא מעט תוכניות עתידיות, יצא בהודעה מטעמו: “אנחנו כאן במטרה להבטיח את עתידו של המועדון בהיבטים חברתיים וקהילתיים, בסיס אוהדים, גאווה אדומה, מורשת מול עתיד, אספקטים מקצועיים ותחומים נוספים שנפעל אתכם, האוהדים, למען הפועל חיפה. נכון, אפשר להתווכח על מאמן כזה או אחר, אבל אנו מאמינים כי הלב האדום יחד עם ניר קלינגר והמועדון יוכל לממש חלק נכבד מהמטרות המשותפות של כולנו”.
קלינגר והצוות שלו בשיתוף מנכ"ל המועדון הזמני החדש איתי רק, יצטרכו לגבש תכנית עבודה בה כאמור יוחלט על עתיד חלק לא מבוטל של שחקנים שמסיימים חוזה. הרשימה כוללת את: דור מלול, ניסו קפילוטו, גל אראל, לירן סרדל, נעם כהן, נס זמיר, מתיה ליואיץ', אנתוני, אלן אוז'בלט ואחרים. לקלינגר ברורה העובדה שללא שינוי אמיתי ושורשי בסגל לא ניתן יהיה להתקדם.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
ההחלטה למנות את רק כמנכ"ל זמני התקבלה בתמיכת כל בעלי התפקידים. רק ,אוהד הקבוצה, שימש בעבר כסגן אגודת הסטונדטים, חבר מועצת העיר נוף הגליל, יועץ לשרה ציפי חוטבלי ויועץ בכיר לסגן שר הבריאות לשעבר יואב קיש. השנה שימש כסמנכ"ל ומנהל מחלקת הנוער של הפועל חיפה שבתמיכת הספונסר הראשי צחי נקש הצליחו להרים את המחלקה, כאשר שתיים מהקבוצות, נערים א' והנוער, עלו לליגות גבוהות יותר.