3 צפייה בגלריה
סימונה אינזאגי
סימונה אינזאגי
סימונה אינזאגי
(רויטרס)
מאבק האליפות של הליגה האיטלקית ממשיך להיות מותח מתמיד. אמש (ראשון) שתי הקבוצות ממילאנו אשר מתמודדות זו מול זו על התואר, שיחקו האחת אחרי השנייה במסגרת המחזור ה-37 של הסרייה א’, כאשר מילאן המוליכה, גברה 0:2 על אטאלנטה, בעוד אינטר לא התקשתה מול קליארי, ניצחה אותה 1:3, ובתוך כך העבירה את ההכרעה למחזור הסיום.
מאמנה של מילאן, סטפנו פיולי, היה נרגש בסיום הניצחון: “הייתי חייב להיפרד מהקהל כי זה היה המשחק הביתי האחרון לעונה. התרגשתי מאוד מהשנה הזאת, ויש לי תחושת סיפוק גדולה מהמשחק הזה. הקרנתי לשחקנים ראיון של קובי בראיינט, אשר אמר שגם הובלה של 0:2 לא מספיקה, וכך זה גם כוון אלינו. עשינו הרבה עד כה, אבל זה עדיין לא מספיק. עלינו להמשיך בריכוז רב ובשלווה שליוותה אותנו מתחילת העונה.
“אני יכול לגרום לשחקנים לעשות כרצוני במגרש. הם אוהבים לשחק בצורה כזאת, לשפר את האיכויות שלנו ולהגביל את אלו של יריבותינו. אני מאוד מרוצה, כי שיחקנו נגד קבוצה חזקה שהקשתה עלינו. בפן ההגנתי, השחקנים עשו את המוטל עליהם והצלחנו למצוא פתרונות טובים. שחקניי הצליחו למצוא פתרונות יעילים ולא איבדו את הראש, אבל החשוב מכל, הם תמיד האמינו שזה אפשרי. המשחקים הקודמים היו מאוד קשים עבורנו, אבל בזכות האמונה והיכולות שלנו, השכלנו לנצח. אותם ניצחונות החדירו בנו ביטחון ואמונה שאנו יכולים לעשות את זה”.
3 צפייה בגלריה
תיאו הרננדס
תיאו הרננדס
תיאו הרננדס
(רויטרס)
כובש השער השני ואחד היפים שנראו העונה בארץ המגף, תיאו הרננדס, דיבר גם הוא בסיום: “אעשה הכל עבור הקבוצה הזאת. זה היה ערב בלתי יאמן, עם כל האוהדים שלנו. אני שמח לשחק כאן במילאן. שבוע אחד נשאר, ואנחנו צריכים לתת את הכל. בגול שלי האמנתי שאני יכול לרוץ את כל הדרך, לאחר מכן בעטתי והבקעתי, זה היה שער מדהים. לגבי המשחק של אינטר? אני לא אצפה בו”.
גם מאמן היריבה העירונית, סימונה אינזאגי, היה מרוצה מניצחון קבוצתו: “התמודדנו במשחק מאוד חשוב, וזה לא היה פשוט לאחר הניצחון של מילאן, אבל עשינו משחק מעולה. הבקענו שלושה שערים ובעטנו מספר פעמים לקורות השער, וזה לא מובן מאליו מול קבוצה ביתית קשה כמו קליארי.
3 צפייה בגלריה
סימונה אינזאגי ולאוטרו מרטינס
סימונה אינזאגי ולאוטרו מרטינס
סימונה אינזאגי ולאוטרו מרטינס
(רויטרס)
“אנחנו צריכים לנצח ולקוות להפסד של מילאן”, המשיך אינזאגי באמונה שלמה שקבוצתו יכולה לזכות בסקודטו. “זכיתי באליפות ב-2002 בעודי שחקן לאציו, כשבמחזור האחרון פיגרנו בשתי נקודות מאחורי יובנטוס, שלבסוף הפסידה. אסור לוותר לעולם. הקבוצה הראתה לאורך כל העונה שהיא לא מוותרת אפילו לרגע אחד”.
בנוסף, מאמן הנראזורי החמיא לחלוץ המצטיין שלו, לאוטרו מרטינס, שהתכבד בצמד: “מרטינס כבש 25 שערים העונה, כש-13 מהם הגיעו ב-13 המחזורים האחרונים. השנה הוא רשם את שיא השערים שלו. תמיד אמרתי לו שהוא יצליח, גם בתקופות שבהם התקשה יותר, ועכשיו העובדות באות לידי ביטוי. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו, הוא היה טוב העונה כי באימונים הוא תמיד עבד קשה, גם בתקופות בהן מיעט לכבוש”.