2 צפייה בגלריה
שם כשצריכים אותו. נאצ'ו
שם כשצריכים אותו. נאצ'ו
שם כשצריכים אותו. נאצ'ו
(La Liga)
ריאל מדריד סיימה אמש (ראשון) את משחקה במסגרת המחזור ה-37 ב-1:1 מול קאדיס, במשחק שעבור הבלאנקוס לא הייתה לו משמעות כשהאליפות כבר שלהם אך ליריבה היה זה מפגש של להיות או לחדול בקרב נגד הירידה, והנקודה שהוציאה השאירה אותה במאבק על ההישארות מול מיורקה עד למחזור האחרון.
בלם ריאל מדריד, נאצ’ו פרננדס, שפתח בהרכב, נשאל בסיום המשחק איך זה לשחק מול קבוצה שנלחמת על הישארות בליגה ועל העובדה שאחיו הצעיר, אלכס, משחק בה: “תמיד קשה לשחק מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה. בנימה אישית, לשחק מול אח שלי היה אחד הדברים הקשים ביותר שעשיתי על מגרש כדורגל. כל אחד צריך להילחם בשביל הקבוצה שלו ואני מקווה שקאדיס תצליח לשרוד בליגה, זה היה משחק מיוחד אבל קשה בשבילי”.
הבלם שיבח את שוערה השני של הקבוצה אנדריי לונין, שעצר פנדל מספר 6 בקריירה אתמול מתוך 12 מולם התייצב: “היה לו משחק מצוין, הוא עשה כמה עצירות חשובות וכמובן שעצר פנדל. יחסית למישהו שלא משחק הרבה, היה לו משחק מעולה”.
מאמן ריאל, קרלו אנצ’לוטי, התראיין בסיום ההתמודדות, כשמרבית דבריו היו בנוגע לבחירות ההרכב למשחק, כשהראש של הקבוצה כבר בגמר ליגת האלופות שייערך ב-28.5 בפאריס: “שחקן כמו נאצ’ו תמיד גורם לך לחשוב פעמיים כשבוחרים את ההרכב. הוא לא היחיד, כי בכל משחק של ריאל מדריד יש התלבטויות רבות לגבי ההרכב, יש פה סגל מלא ולא רק 11 שחקנים טובים, כל הסגל מאוד טוב”.
בנוסף, התייחס המאמן לצמד שנמצא בכושר טוב לאחרונה, פדריקו וואלוורדה ורודריגו, כאשר נשאל האם יש סיכוי שיפתחו בגמר ליגת האלופות: “אולי שניהם יפתחו ואולי לא, אבל בוודאות שניהם ישחקו”.
בתוך כך, הבלאנקוס הציגו את החולצה החדשה של המועדון לעונת המשחקים הבאה, 2022/23. על הצווארון של החולצה החדשה מוטבע לוגו מיוחד לציון 120 שנה להיווסדות הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה  (מערכת ONE)
קארים בנזמה  (מערכת ONE)
קארים בנזמה (מערכת ONE)
(האתר הרשמי של ריאל מדריד)