1 צפייה בגלריה
קרן בן נשר
קרן בן נשר
קרן בן נשר
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה השלימה בסוף השבוע האחרון את העלייה שלה לליגת העל לנוער, אחרי שניצחה 0:1 את הפועל עכו משער של ג'בייר בושנאק. בסיום המשחק, כך מתברר, נרשם דו”ח שיפוט חמור כנגד האישה החזקה בעכו, קרן בן נשר.
שופט המשחק, שלומי חתוקה, ציין בדו”ח לאחר ההתמודדות: “בשריקת הסיום, בדרכי לחדר ההלבשה עם צוות השיפוט, עמדה בחורה בתוך האזור הסטרילי וקראה לעברי ‘אתה שופט מושחת’. המשכתי ללכת אל עבר חדרי ההלבשה. לאחר שסיימתי בחדר ההלבשה ויצאתי לכיוון הרכב, עמדה אותה בחורה קרוב לחדר השופט וקראה לעברי שוב ‘אתה שופט מושחת, הכי מכור בליגה הזאת. אני אתלונן עליך, תתבייש. אין לך מושג’”.
עוד נכתב: “הסתובבתי לעברה ושאלתי אותה מי היא בשביל לוודא שהיא שייכת לקבוצת הפועל עכו, והיא טענה שהיא אוהדת ולא של קבוצה מסוימת. כשהייתי ברכב ראיתי את אותה בחורה נמצאת עם השוער המחליף של עכו, שון בן נשר, שלבסוף התברר כי זו היא קרן בן נשר, יושבת ראש הפועל עכו, שהייתה בשטח הסטרילי ואמרה לי את האמירות הקשות האלו, כשהיא לא רשומה בטופס המשחק בכלל”.
קרן בן נשר הגיבה לדברים: “אני המומה מהדברים שנכתבו בדו"ח. מדובר בשקרים מהיסוד ויש בכוונתי להגיש תביעת דיבה נגד השופט. עמדתי בשער הכניסה של היציאה של השחקנים. עמדו לידי מספר אנשים שיכולים להוכיח שלא אמרתי חצי דבר ממה שנרשם בדו"ח”.