2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
למרות ההצהרות לפיהן הוא לא הולך לשום מקום כי יש לו חוזה עד 2023, בבאיירן מינכן כבר התחילו לחפש מחליף לרוברט לבנדובסקי, שמעוניין להגיע לברצלונה כבר הקיץ. לפי ‘בילד’, תתקיים בקרוב פגישה סודית עם היורש של הפולני, שעדיין לא נקבע רשמית, אבל בגרמניה מעריכים שכבר יש משא ומתן עמו.
בבאיירן מחפשים תחליף זול ואחד השמות שעלה הוא סאשה קלאג'יץ', חלוצה של שטוטגרט. האחרון נמצא על הכוונת של אלופת גרמניה. המנהל המקצועי של שטוטגרט, סוון מיסליטאט, הצהיר: “לא קיבלנו שום פנייה מבאיירן לגביו, אבל כשזה יגיע אני אחליט אל לקבל או לא לקבל את ההצעה. לסאשה עדיין יש עוד שנה בחוזה ואנחנו במשא ומתן על הסכם חדש עמו”.
החלוץ בן ה-24 הבקיע העונה 24 שערים ב-27 משחקים עבור שטוטגרט. האסטרטגיה בבאיירן היא ברורה: הקבוצה לא רוצה לשחרר את לבנדובסקי מבלי שהחתימה מחליף ראוי מבחינתה. למעשה, היא כבר ניסתה לעשות זאת עד לרגע האחרון עם ארלינג הולאנד, אז זה חתם בסופו של דבר במנצ’סטר סיטי.
2 צפייה בגלריה
סאשה קלאג'יץ'
סאשה קלאג'יץ'
סאשה קלאג'יץ'
(רויטרס)
בעניין אחר, באנגליה דווח שמלבד ברצלונה גם צ’לסי לוטשת את עיניה אל עבר לבנדובסקי ונמצאת במאבק להחתימו. המועדון הלונדוני, שמאוכזב מתרומתו של רומלו לוקאקו, עשוי לחפש לבלגי מחליף והחלוץ הפולני הוא אחד השמות החמים ביותר שנמצאים בפנקס של הבלוז.