2 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין מאוכזבים
שחקני בני סכנין מאוכזבים
שחקני בני סכנין מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
בני סכנין, שניצבת בפני עונש כבד מאוד בעקבות חשיפת ONE על ביטול המשחק שלה מול מכבי חיפה הערב (שני), סיפקה את גרסתה להשתלשלות האירועים שהובילו להחלטת המשטרה להוציא צו סגירה לארבעה ימים לאצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה.
“הערמת הקשיים לקיום המשחק התחילה כבר מיום רביעי האחרון עם החלטת המשטרה על ערימת דרישות לאישור המשחק בדוחא, כמו שאטלים להסעת אוהדי מכבי חיפה, הגבלת הכרטיסים והבאת 150 מאבטחים. הרעיון להעביר את המשחק למושבה בא כפתרון הולם מבחינת קיום משחק המאפשר לכל אוהד להגיע ולצפות ולעודד את קבוצתו משני הקהלים”, נכתב מטעם סכנין.
עוד הוסיפו במועדון מהמגזר: “עם סגירת ההסכם מול האחראים במושבה התחילה לצוף בעיית חיסרון באיתור מאבטחים בגלל האירועים במירון. אומנם דרישות המשטרה עמדה על גיוס 180 מאבטחים, וכדרישת המשטרה סכנין חתמה הסכמים עם חברות אבטחה על הגעת 180, ובפועל הגיעו 155 מאבטחים. שעתיים לפני פתיחת המשחק, החליטה משטרת ישראל לסגור את המושבה, מצער מאוד שרק כאשר בני סכנין בתמונה כל הקשיים השיגרתיים והידועים בקרב כל הקבוצות והאצטדיונים, מקבלים נפח אדיר וחוסר רגישות וסל ריק למציאת פתרונות. אנחנו בדעה שלמה שניתן היה לקיים את המשחק עם התנאים אשר סופקו עד להחלטת המשטרה לסגירה”.
לסיכום ציינו בסכנין: “חובה על כולנו כאנשי ספורט לשקוד בכל האמונה לקיום הערך הספורטיבי ולהביא אותו לכר הדשא ולנטרל אותו מכל הלוגיסטיקה שמסביב. מכאן אנחנו פונים לאלופה מכבי חיפה להיות יחד איתנו לקיום ערכי הספורט על כר הדשא”.
מאמן הקבוצה, חיים סילבס, הוסיף: “שהערך הספורטיבי יהיה מעל פוליטיקה או כל דבר אחר, זה מה שמעניין אותי וזה מה שנפגע פה. אין איך לתאר את האכזבה שלי למה שקרה היום. הגענו מוכנים ובאנו לנצח את המשחק ולהיאבק על אירופה, מכבי חיפה הגיעה לחגוג את האליפות שלה ובאנו במקרה אמיתי כדי לנצח. מרגיש לי שביטלו פה מהר מדי את הדברים מקווה שזה לא יסתיים פה וינסו לקיים את המשחק הזה. אם לא זה יהיה מאוד מאכזב כי יש פה שחקנים שנלחמים שנה שלמה כדי להתחרות על משהו שהוא כמו תואר. אין לי מושג באשמת מי זה, הייתה הרגשה באוויר כאילו יש רצון לבטל את המשחק הזה ואני מקווה שיתנו לנו את האפשרות לקיים את המשחק ובצורה ספורטיבית”.
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(חגי מיכאלי)