2 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
(שחר גרוס)
סיבוב פרסה בליגת העל, עוד לפני שעונת 2022/23 נפתחה. כשבוע לאחר שניר ברקוביץ’ מונה לתפקיד המאמן בהפועל חדרה, היום (שני) הוא שוחרר באופן רשמי מהמועדון – וצפוי לחזור לאמן את סקציה נס ציונה, עמה עלה לליגת העל.
עוד לפני שניהל משחק אחד במועדון, ברקוביץ' הודיע ליו”ר חדרה אורן גולן כי ברצונו להשתחרר מתפקיד המאמן. בפגישה לילית אותה יזם המאמן, הוא אמר למנהל המקצועי של הפועל חדרה כי הוא אינו שלם עם התפקיד וביקש לעזוב.
גולן אמר לברקוביץ' כי הוא מעולם לא החזיק אף אחד בכוח וכי אם זו החלטתו הסופית, הוא משחרר אותו. מחדרה נמסר: “הפועל חדרה מאחלת לברקוביץ' הצלחה בהמשך”. המאמן ישוב לקבוצה אותה הדריך העונה בליגה הלאומית, ויעמוד על הקווים שלה בליגת העל.
2 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ' מאוכזב
ניר ברקוביץ' מאוכזב
ניר ברקוביץ' מאוכזב
(שחר גרוס)
בהפועל חדרה קיבלו בהלם מוחלט את ההודעה של ניר ברקוביץ׳. גורם במועדון סיפר: ״התנהלות לא אחראית, לא עושים דבר כזה. כבר ישבנו על תוכניות לרכש לעונה הקרובה, זה חוסר מקצוענות״.
כעת בחדרה ירכזו את המאמצים למציאת מאמן באופן מיידי. אופציה שעלתה היא של חיים סילבס, כאשר גם האפשרות של ניסו אביטן על הפרק. מחר ייפגשו בקבוצה עם סילבס, כאשר לגבי אביטן לא כולם בחדרה שלמים עם האפשרות שיבוא. בין אביטן לגולן יש חיבור מצוין, אך יש חשש בקבוצה שאחרי השנים הפחות טובות של המאמן, הוא יגיע שחוק.