1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים מהתיקו מול הפעול נוף הגליל
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים מהתיקו מול הפעול נוף הגליל
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים מהתיקו מול הפעול נוף הגליל
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה אמנם יכולה להתנחם בכך שאחרי הפשלה של אתמול מצד בני סכנין היא תזכה לניצחון טכני ובכך תגדיל את פער הנקודות מהשנייה בטבלה, אבל מאידך מי שנפגעו מביטול המשחק אתמול הם שני המוצהבים דין דוד ודולב חזיזה, שעל פי התקנון יאלצו להחמיץ את משחק ההכתרה מול מכבי נתניה לעיני 30 אלף אוהדים, ויחזרו למעשה רק לגמר הגביע בשלישי הבא מול הפועל באר שבע.
הסעיף אומר כי “לצורך ריצוי עונש ההרחקה, לא ייחשב משחק רשמי אשר לא נתקיים במועדו מכל סיבה שהיא, אולם אם החל המשחק הרשמי והופסק לאחר תחילתו, מכל סיבה שהיא, ייחשב המשחק הרשמי הנ"ל לצורך מניין משחקי ההרחקה”. במצב דברים שכזה, מי שאמורים מול נתניה לזכות בקרדיט הם מאוויס צ'יבוטה וגודסוויי דוניו, שיפתחו לצד עומר אצילי כפי שהיו אמורים לפתוח אתמול מול סכנין.
במכבי חיפה העדיפו שלא להגיב בצורה רשמית על מה שקרה לסכנין אתמול, אבל מאחורי הקלעים הייתה ביקורת נוקבת: "לא יעלה על הדעת שב-2022 משחק אליפות רשמי לא יתקיים. זה לא קרה בעבר ועצוב שקורה עכשיו. מה עשרת אלפים האוהדים שלנו צריכים לסבול? לשרוף יום עבודה, לעשות את הדרך הארוכה ובסוף בגלל שאין סדרנים משחק מבוטל והם חוזרים הביתה כלעומת שבאו", אמרו במועדון. אגב, האוהדים הזועמים מתכוונים להגיש תביעה ייצוגית על עוגמת הנפש.
באשר לגמר הגביע מול באר שבע, כל 11,600 הכרטיסים שהוקצו לטובת הקבוצה, אזלו בתוך שעות ספורות מעת פתיחת המכירה. בנושא אחר, מסאי דגו יחליף את אלון חרזי כמאמן קבוצת הנוער של הירוקים.