1 צפייה בגלריה
שחקני סכנין מאוכזבים
שחקני סכנין מאוכזבים
שחקני סכנין מאוכזבים
(עמרי שטיין)
במשטרת ישראל הודפים לחלוטין את הביקורות מצד בני סכנין שטוענת שהיה מקום לקיים את המשחק אתמול (שני) באצטדיון שלמה ביטוח. על פי המשטרה, סכנין פעלה בניגוד מוחלט להסכמות שהיו ערב המשחק.
"סכנין יכולה לבוא בטענות רק אל עצמה. אחרי שהם החליטו לפתוח למכירה גם את היציע המערבי, הודענו שהם מחויבים בעוד 25 סדרנים בנוסף ל-180 שסוכמו מראש. בפועל היו מעל 100 סדרנים, חצי מהכמות הנדרשת. במצב כזה המשטרה לא תיקח שום סיכון ולא תקיים את המשחק. אף אחד לא היה חס על המשטרה אם היה קורה משהו. אם היו חסרים רק 25 מאבטחים אפשר היה לספוג, אבל מחצית מהסדרנים לא היו ולכן המשחק לא יכול היה להתקיים”, טענו במשטרה.
עוד הוסיפו גורמים במשטרה: “מה גם שחלק מהמאבטחים היו ללא אישור, כאשר הקבוצה פעמיים אתמול במהלך היום בישיבות שקיימנו איתה אמרו שיש להם את כמות המאבטחים שדרשנו". סכנין תיאלץ שוב לעמוד לדין, אבל הפעם היא עלולה לספוג עונש חמור מאוד. אנשי הקבוצה והשחקנים בפרט היו בהלם מוחלט.
אחד השחקנים אמר: "בושה גדולה לנו כקבוצה וזה כתם להרבה זמן. מראש היה טעות לבקש להעביר את המשחק למושבה ואפשר היה לקיים בדוחא. אירופה הלכה לנו ולא על הדשא וחבל. אנשים יצטרכו לעשות חשבון נפש אחד גדול על מה שקרה. חבל שככה מסתיימת לה עונה".
בלאגן וחגיגות סביב האוטובוס של מכבי חיפה