4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
ההכרעה בגזרת קיליאן אמבפה תתקבל בקרוב. השחקן עצמו הודיע שיכריז על היעד הבא שלו עד סוף החודש, כשדי ברור לכולם שמדובר בריאל מדריד. הכוכב שב מקטאר והבלאנקוס כבר מוכנים עם החוזה שלו, אבל הוא מצידו עדיין לא הודיע רשמית לפאריס סן ז’רמן על כוונתו לעזוב.
היום (שלישי) מדווח באירופה על כך שהצרפתי כבר קיבל את ההחלטה, אבל הוא רוצה קצת זמן לפני שיכריז על עתידו, כשבכל מקרה מדובר בעניין של מספר ימים. בנוסף, פבריציו רומאנו פרסם כי בסביבת משפחתו של אמבפה הכחישו את ההצהרה של ג’ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, שטען כי הציע לחלוץ 50 מיליון אירו נטו לעונה כדי שיעבור לקטלוניה. לטענת העיתונאי המוערך בקרבת אמבפה טענו כי מעולם לא פתחו במו”מ עם ברצלונה.
4 צפייה בגלריה
רוצה להשאיר את זה מאחור. לאפורטה
רוצה להשאיר את זה מאחור. לאפורטה
רוצה להשאיר את זה מאחור. לאפורטה
(רויטרס)
בתוך כך, מסתמן כי הוא כבר בחר לעזוב את קבוצתו ולהצטרף לבלאנקוס, כשהוא מתלבט מתי להכריז על ההחלטה. מצד אחד, הוא ישמח להיפרד מאוהדי פאריס כראוי, והוא יוכל לעשות כן במשחק האחרון של העונה שיערך בפארק דה פראנס מול מץ. מצד שני, ריאל מדריד עדיין לא תסיים את העונה שלה עד אז, שכן הבלאנקוס יתמודדו מול ליברפול ב-28 במאי בגמר ליגת האלופות.
למרות זאת, בפאריס מנסים לשמור על אופטימיות זהירה שהשחקן יישאר, כאשר הוא הגיע לקטאר יחד עם שאר הקבוצה והצטלם בדוחא יחד עם מספר שחקנים. התמונה פשוט שיגעה את אוהדי פ.ס.ז’ וריאל, מכיוון שהוא שם את היד על החזה באזור הסמל של פאריס. בספרד פרשו זאת כאקט של כבוד למועדון מעיר האורות, אבל ללא ספק הדבר הצית שמועות.
בכל אופן, ב’אס’ טוענים שעוד לפני שיסגור הכול עם ריאל, אמבפה מעוניין להודיע לפאריס כי בכוונתו להיפרד. הצרפתי מצידו לא נכנע ללחץ האדיר שהופעל עליו להישאר בעיר האורות. אמיר קטאר ביקש מנשיא צרפת עמנואל מקרון וגם מהנשיא לשעבר סרקוזי ללחוץ על החלוץ ולנסות לשכנע אותו לא לעזוב את פ.ס.ז’. ב’סקיי’ אף דווח כי הוצע לו שכר של 4.75 מיליון אירו לחודש, אך הוא בכל זאת צפוי לעזוב.
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
אלופת ספרד צפויה מצידה להפוך את אמבפה למשתכר הגבוה ביותר בהיסטוריית המועדון. הוא צפוי לקבל בין 25 ל-30 מיליון אירו נטו לעונה בחוזה לחמש שנים, בנוסף לבונוס חתימה שינוע בין 80 ל-100 מליון אירו ובונוסים שונים נוספים. בשלב הזה אין לאף אחד בבלאנקוס ספק שהכוכב יגיע, אך הם גם מודעים לכך שפאריס תחפש נקמה.
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
מעבר לרכש הנוצץ, ריאל מדריד דואגת לעתיד גם בגזרת השחקנים הקיימים. על פי דיווחים בספרד, מי שיאריכו חוזה בקבוצה הם שניים מהשחקנים שהיוו חלק חשוב ועיקרי בהצלחת האלופה העונה, טוני קרוס ונאצ'ו פרננדס.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.