2 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
(עמרי שטיין)
לאחר ההחלטה שהתקבלה לבטל את המשחק מול מכבי חיפה עקב הכשל הגדול בהנהלת בני סכנין, האחרונה דורשת לקיים בכל זאת את המפגש והוציאה מטעמה הודעה רשמית ומכתבים למנהלת, להתאחדות וגם ליריבתה, כאשר היא תקיים בנוסף מסיבת עיתונאים מחר (רביעי, 10:00) ובה תתייחס לסערה סביב ביטול ההתמודדות.
בסכנין הודיעו: “במהלך המסע”ת יינתנו הסברים ותגובות סביב אישור קיום המשחק האחרון באצטדיון המושבה וביטולו. יוצגו התכתבויות אשר התנהלו בין אנשי המועדון לבין גופים מוסמכים במנהלת אשר פסענו איתם עקב בצד אגודל עד לרגעים שאנשי המנהלת הפסיקו לענות לשיחות של הנהלת המועדון, והחליטו על הצהרות חד סטריות. יוצגו התכתבויות שיצאו יום לפני תאריך המשחק ואשר בהן מתריעה המנהלת בעונשים כבדים על סכנין אם לא יתקיים המשחק, וזאת על אף ידיעתם את תנאי האבטחה למשחק”.
במועדון הוסיפו: “הנהלת המועדון פנתה היום במכתב רשמי למנהלת הליגה ולהתאחדות לכדורגל והעתק לאלופה מכבי חיפה בדרישה לקיום מהיר ככל שניתן למשחק מול מכבי חיפה אשר בוטל קיומו אתמול. אנחנו מאמינים ובטוחים שהאלופה מכבי חיפה תיתן את מלוא הסכמתה להכרעת ערכי הספורט על כר הדשא וכדי לתת נחת לאלפי אוהדיה ולאפשר להם לצפות פיזית במשחק”.
2 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
בירם כיאל
(עמרי שטיין)
קפטן הקבוצה, בירם כיאל, שלח מסר לאוהדי סכנין בחשבון האינסטגרם שלו: “קהל יקר, אנו מודים להנהלה על מאמציה לבניית קבוצה שתתאים לחברה הערבית ותספק את התנאים המתאימים לקבוצה, שעשתה עונה מצוינת והצליחה להשיג את המטרה שהציבה לעצמה בתחילת העונה - לשחק בפלייאוף העליון”.
כיאל הוסיף עם ביקורת מרומזת: “כל זאת למרות כל מה שקרה במהלך העונה, כגון סגירת האצטדיון הביתי למשחקים וקנסות כספיים. אנו השחקנים נמשיך את הדרך יחד עם ההנהלה למען הצלחת הקבוצה, בלי לתת לגיטימציה לאף גוף להפריד בינינו. הדרך ארוכה. נמשיך להיות הקבוצה של המגזר הערבי בגאווה גדולה”.