3 צפייה בגלריה
ביתר ירושלים נערים ב על
ביתר ירושלים נערים ב על
ביתר ירושלים נערים ב על
(באדיבות המועדון)
המחזור ה-34, הלפני האחרון במסגרת עונת המשחקים 2021/22, בליגת נערים ב' – על התקיים היום (שלישי) בשעה אחידה. אחרי שמכבי פתח תקווה חגגה אליפות בשבוע שעבר, המתח עבר לתחתית הטבלה, שם התמודדו שלוש קבוצות על הישרדות, כאשר המקום ה-14 מוביל בסוף העונה למשחק מבחן וטרם מבטיח את הישרדותה של הקבוצה. למרות ניצחונה, הפועל ראשון לציון ירדה באופן רשמי ליגה. לבית"ר ירושלים ובית"ר טוברוק 37 נקודות וההכרעה תגיע בסוף השבוע הקרוב. המשחק בין מכבי נתניה לבני יהודה תל אביב, זה שינעל את המחזור, יתקיים מחר במגרש 'נתניה שפירא' בשעה 15:30.

הפועל ראשון לציון – הפועל תל אביב 0:1

הפועל ראשון לציון אמנם ניצחה היום 0:1 בזכות שער בודד של שגב קלמרו, אבל תשחק בעונה הבאה בליגת נערים ב' ארצית דרום, שכן בית"ר ירושלים ניצחה את בני סכנין והשאירה הפער ביניהן על ארבע נקודות כשבפועל נותר משחק אחד בלבד. ראשון לציון רושמת עונה די עגומה מבחינתה ויורדת ליגה אחרי שנה אחת בלבד בליגה בכירה של השנתון. הפועל תל אביב לא תשיג העונה את המקום החמישי, אחרי שהפועל רעננה ניצחה היום בנשר. תנסה לשמור על המקום השישי.
3 צפייה בגלריה
הפועל רעננה נערים ב' - על
הפועל רעננה נערים ב' - על
הפועל רעננה נערים ב' - על
(באדיבות המועדון)

בית"ר ירושלים – בני סכנין 0:2

חניכיו של חיים בן דוד ממשיכים לעשות ניסים ונפלאות בליגה, כעלו למקום ה-13 בסוף היום המשוגע הזה, בזכות הפרש שערים עדיף מזה של בית"ר טוברוק. אייל בן עמי ואביב גומה הביאו היום ניצחון יקר לבית"ר ירושלים בבית. משחק אחד לסוף העונה, בית"ר ירושלים ובית"ר טוברוק עם 37 נקודות כל אחת. טוברוק תפגוש את ר"ג (שירדה ליגה) ובית"ר ירושלים תתמודד מול מכבי פתח תקווה. אין ספק שלירושלמים מצפה משחק קשה במיוחד, אלא שהפרש השערים העדיף שלה נותן לה יתרון קל. אם בית"ר ירושלים תסיים במקום ה-14 תלך היא למשחקי המבחן. בבית"ר מקווים לסיים עונה בטעם מתוק.

בית"ר טוברוק – הפועל חדרה 1:1

טוברוק נכנסה לפיגור מהיר משער עצמי של אחד משחקניה, אחרי הגבהה מ-35 מטרים של תומר לנס ארבל שהוביל ליתרון לחדרה, אלא שבטוברוק התעשתו במהרה וכבשו בזכות שער של כרם קדח, שלא מפסיק להציל העונה את טוברוק. 1:1 בסיום, תיקו שכולו הפסד בעבור היהלומים, שירדו למקום ה-14 שמוביל למשחק מבחן, זאת כיוון שלבית"ר ירושלים הפרש שערים עדיף משלה. לשתי הקבוצות 37 נקודות, המשחק בסוף השבוע האחרון יכריע כל אחת לאן.
3 צפייה בגלריה
מכבי פתח תקווה נערים ב' על
מכבי פתח תקווה נערים ב' על
מכבי פתח תקווה נערים ב' על
(באדיבות המדיה של המועדון)
ביתר המשחקים שהתקיימו היום מכבי פתח תקווה, שכבר הניפה את צלחת האליפות בשבוע שעבר, ניצחה בחוץ את מ.ס אשדוד 1:2 משערים של ליאור רביבו ולירן חזן, אורי מלכה כבש לזכות אשדוד. מכבי תל אביב, השנייה בטבלה, הפסידה 2:0 למכבי חיפה, משערים של ג'אד שיבלי ויהונתן עצמון. הפועל רמת גן, שכבר ירדה ליגה, רשמה 0:2 על הפועל באר שבע, משערים של אורי אביסיריה ורועי אריה. הפועל קריית שמונה ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל פתח תקווה, משערים של בר הרוש וינון אוחנה, לפ”ת כבש רוי גבריל. הפועל רעננה גברה 1:2 בחוץ על עירוני נשר, בזכות צמד שערים של רועי צרור, זבידאת מחמוד כבש לנשר.